برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز تی پلاست - سری کاملیا

تماس بگیرید

کلید و پریز Tplast - مدل Kamelia - در رنگ سفید و کرم

0 تومان
ناموجود
تاریخ در دسترس بودن 1370-01-01
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز تی پلاست سری کاملیا

این سری از کلید و پریز از دسته بهترین و زیبا ترین کلید و پریز های ساخت تی پلاست است که طراحی بدنه فوق العاده زیبا و شیکی دارد که موجب می شود استفاده و نصب از آن جلوه ای متفاوت به محیط ببخشد. کلید و پریز تی پلاست از بهترین متریال موجود و با استفاده از جدید ترین ماشین آلات روز دنیا تولید می گردد. این کلید و پریز از کیفیت و مقاومت بالایی بر خوردار است و در نتیجه از عمر طولانی تری نیز بر خوردار خواهد بود. کلید و پریز تی پلاست سری کاملیا دارای 5 سال ضمانت می باشد. این محصول در کشور ترکیه تولید می شود که یکی از مهم ترین صادرکنندگان کلید و پریز به دیگر کشور ها محسوب می شود.سری کاملیا دارای مجموعه کامل از کلید و پریز های مختلف است تا تمامی نیاز های یک واحد اداری و یا مسکونی را به خوبی رفع نماید. از این مجموعه می توان به کلید و پریز های یک پل و دوپل، کلید دیمر( جهت تنظیم میزان نور دهی)، کلید کراکس( برای کنترل و قطع و وصل کردن مدار) و ... اشاره نمود.

مشخصات فنی کلید و پریز سری کاملیا ساخت تی پلاست

متریال اصلی و سازنده ی این کلید و پریز از پلیمرABS ساخته می شود این نوع پلیمر بسیار مستحکم و مقاوم است و خواص مکانیکی، حرارتی و شیشمایی خاصی را به محصول می افزاید. کلید و پریز سری کاملیا در رنگ های نسکافه ای، سفید، کرم، یخی و صدفی تولید می شود که این سادگی در طراحی و تنوع در رنگ آمیزی موجب شده با سلیقه های متفاوت  و دکوراسیون های مختلف بتوان این کلید و پریز را نصب نمود. از این محصول می توان در محیط منازل، ادارات و یا هتل های لوکس استفاده نمود. تمامی محصولات ساخت تی پلاست دارای ضمانت نامه ی 5 ساله می باشند.

یکی دیگر از ویژگی های کلید و پریز سری کاملیا کیفیت و دوام آن است که موجب شده محصول در برابر شستشو با مواد شوینده مختلف، حرارت و گرما و ... مقاوم باشد و تغییر رنگ و یا حالت ندهد. شما می توانید جهت بازدید از محصولات این شرکت و دریافت اطلاعات کامل تر قیمت ها و یا خرید کلید و پریز تی پلاست سری کاملیا به سایت www. lighthome.ir مراجعه نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ترکیه
برند
تی پلاست
رنگ قاب
سفید و کرم(نسکافه ای-سفید-کرم-صدفی-یخی)
جنس بدنه
ABS
گارانتی
5 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری