برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قوطی کلید و پریز ABS نسوز فاین الکتریک FEC

  • امکان تعویض با تمام قوطی های قدیمی
  • جنس : بدنه پلیمر ABS نسوز
  • رنگ : بدنه قرمز
  • ابعاد : 4.9 × 8.3 × 8.3 سانتی‌متر
0 تومان
نام تجاری:
دوست داشتن8
اضافه به مقایسه0
توضیحات

قوطی کلید و پریز ABS نسوز فاین الکتریک FEC

 فاین الکتریک به منظور ارائه محصولات روشنایی در سال ۸۵ فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده و پس از گذشت سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در زمینه ارائه محصولات روشنایی و هوشمند، همواره حضوری فعال و مقتدر در بازار داخلی داشته است.
قوطی کلید و پریز برق فاین قطعه ای است که در داخل دیوار بتنی یا دیوار پیش ساخته قرار می گیرد و محلی است که سیم های خروجی از تابلوها و کلید و پریزها داخل این قطعه پلاستیکی به هم متصل می شوند و وظیفه دارد فضایی را برای جای گیری مکانیزم کلیدها یا پریزها در دیوار فراهم آورد. نصب قوطی کلیدها همانند قوطی کلید فاین به این صورت است که باید حفره ای روی دیوار ایجاد گردد تا قوطی داخل آن قرار گیرد و دورتا دور آن گچ کاری می شود.

قیمت و خرید قوطی کلید فاین

مشخصات قوطی کلید و پریز FEC

قوطی کلید و پریز فاین دارای ویژگی هایی می باشد که پس از استفاده دچار شکستگی و پوسیدگی و مشکلات نصب نمی گردد. از جمله مواردی که باید در هنگام خرید قوطی های کلید و پریز به آن دقت نمود در ابتدا مواد و جنس به کار رفته در ساخت قوطی کلید و پریز است که می بایست از مواد و پلاستیک کاملا نو ساخته شده باشد که به تبع آن دچار هیچگونه پوسیدگی و خرابی پس از استفاده در سال های طولانی نگردد. عمده قوطی های کلید و پریز موجود در بازار متاسفانه از پلاستیک های بازیافتی ساخته شده اند که با مشاهده رنگ و ظاهر کلی آن می توان به راحتی به این موضوع پی برد. دومین مورد انعطاف پذیری قوطی کلید و پریز است که باید با وارد آمدن اندکی فشار دچار شکستگی و خورد شدن نگردد و انعطاف پذیر باشد. 

از کیفیت ساخت که بگذریم نصب قوطی کلید و پریز بر روی آن دومین چیزی است که اهمیت حقیقی پیدا می کند. یک قوطی ایده آل می بایست دارای حفره ها و برآمدگی هایی باشد که بعد از گچ گیری به صورت محکم و ثابت درون دیوار قرار گیرد و به اصطلاح لقی نداشته باشد که این در قوطی کلید فاین مشهود است . از طرف دیگر قوطی باید محل هایی را در اطراف و پشت داشته باشد تا با باز کردن در پوش های آن ها بتوان سیم های برق را به قوطی وارد و خارج نمود. وجود درپوش ها بر روی این حفره ها سبب می شود که هنگام گچ گیری گچ به داخل قوطی وارد نشود. نکته مهمی که باید به آن توجه نمود امکان پیچ کردن کلید و پریز بر روی قوطی است که برخی از سازندگان این قوطی ها 2 یا 4 محل را برای پیچ کردن کلید و پریزها بر روی قوطی در نظر می گیرند.
این مجموعه با همکاری بهترین تولیدکنندگان دنیا و همگام شدن با دانش روز همواره سعی در ارتقاء محصولات تخصصی در زمینه نورپردازی صنعتی، تجاری، مسکونی، اداری و کلید و پریز‌های هوشمند داشته و با توجه به انتخاب مشتریان و استقبال روزافزون از کیفیت و نوآوری کالاهای وارداتی سعی در توسعه فعالیت‌های خود دارد.
فاین الکتریک پاسخی است به نیاز سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ و کوچک، کارخانجات، فروشگاه‌ها، هتل‌ها در زمینه روشنایی و حفاظتی. در همین راستا مجموعه فاین الکتریک بدلیل توجه ویژه به سطح رضایت مشتریان و همچنین نیاز روز افزون بازار به خدمات پس از فروش تخصصی، با استفاده از تکنولوژی‌های تلفیقی پیشرفته روز دنیا این خدمات را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

شما خریداران گرامی می توانید جهت خرید قوطی کلید و پریز فاین و اطلاع از قیمت قوطی کلید نسوز FEC به سایت لایت هوم مراجعه فرمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
چین
برند
فاین الکتریک
رنگ قاب
قرمز(سرخابی-اخرایی-زرشکی)
جنس بدنه
ABS
محصولات مرتبط
موجود
کشور سازنده :
چین
برند :
فاین الکتریک
رنگ قاب :
قرمز(سرخابی-اخر...
0 تومان
امکان تعویض با تمام قوطی های قدیمی جنس : بدنه پلیمر ABS نسوز رنگ : بدنه قرمز ابعاد : 4.9 × 8.3 × 8.3 سانتی‌متر
کشور سازنده :
ایران
برند :
لگراند
9,000 تومان
قوطی کلید لگراند - دارای بدنه مقاوم و با کیفیت - قابلیت استفاده از کادرهای چندخانه با قرارگیری قوطی کلیدها کنارهم - متناسب با انواع مکانیزم های کلید و پریز لگراند
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری