برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دستگاه فنرزنی فیبر نوری میکروکاندوئیت راحت

تماس بگیرید

دستگاه فنرزنی فیبر نوری راحت – مناسب جهت فنر زنی میکرو کاندوئیت ها (لوله های فولادی برق) – قابل استفاده برای لوله های قطر 4 میلیمتر تا 20 میلیمتر – دستگاه دارای طول 32 و عرض 17 سانتیمتر – وزن دستگاه 8 کیلوگرم – قابلیت فنرزنی 1000 متر در 100 ثانیه

0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
توضیحات

دستگاه سیم کشی فیبرنوری راحت

دستگاه فنرزنی راحت محصولی است که برای سیم کشی فیبر نوری در لوله های برق مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند فنرزنی لوله های قطر 4 میلیمتر تا قطر 20 میلیمتر را انجام دهد. عملکرد این دستگاه نیز مبتنی بر فشار هوا می باشد که فشار هوای مورد نیاز دستگاه توسط کمپرسور باد تامین می شود. فشار پیشنهادی جهت عملکرد بهینه دستگاه بین 5 تا 8 بار می باشد. دستگاه فیبر نوری راحت می تواند با فشار هوا بدون تعویض ریسمان تا 1000 متر را سیم کشی نماید و در واقع از انواع فنرزن سیم کشی محسوب می گردد.

یکی از بخش های مهمی که در ساختمان سازی انجام می شود لوله گذاری برق است که ابتدا باید متناسب با مسیری که قرار است سیم و کابل های ساختمانی عبور کنند، لوله های برق گذاشته شوند سپس با کمک فنرزنی سیم کشی داخل این لوله ها انجام شود. یکی از روش های رایج استفاده از فنرزن های دستی است که سر سیم را به آن متصل می کنند و با کمک فنر از داخل لوله عبور می دهند. ولی اختراعی جدید از شرکت راحت توانسته است این کار را سهل کند. دستگاه فیبر نوری راحت محصولی جدید است که برای عبور دادن کابل های فیبر نوری از لوله های کاندوئیت یا لوله های فولادی و انواع دیگر لوله مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از این دستگاه برای عبور سیم از لوله با قطر 4 تا 20 میلیمتر استفاده نمایید.

دستگاه فنرزن برقی فیبر نوری راحت

عملکرد و مشخصات دستگاه فنرزن فیبرنوری

این دستگاه با فشار هوا کار می کند ولی بر خلاف فنرزن راحت مدل 1400 که دارای پمپ یا موتور سرخود است ولی در این مدل شما نیاز به یک دستگاه کمپرسور باد مجزا دارید تا فشار هوای دستگاه را تامین کند. از این دستگاه می توانید برای تخلیه مسیر لوله از آب، خاک، شن و غیره استفاده کنید همچنین یکی از سهولت های استفاده از این محصول سبک و قابل حمل بودن آن است و می تواند برای میکرو داکت ها و میکرو کاندوئیت ها به کار رود.

استفاده از دستگاه فنرزن فیبر نوری راحت می تواند عملیات فرستادن سیم داخل لوله ها را به طول 1000 متر در کمتر از 100 ثانیه انجام می شود. استفاده از این دستگاه بدون محدودیت طولی است و مجهز به تجهیزات ایمنی فشار می باشد. عملکرد این دستگاه نیز به گونه ای می باشد که سر سیم به ریسمان داخل دستگاه متصل می شود که این دستگاه خودش به یک دستگاه پمپ باد وصل است و بعد با فشردن کلید استارت شما سیم به همراه ریسمان داخل لوله فرستاده می شود و زمانی که از طرف دیگر لوله ریسمان خارج شد شما می توانید ریسمان را چیده و بعد آن را کشیده و از داخل لوله خارج کنید. از این دستگاه برای کابل کشی فیبر نوری در پروژه های مخابراتی، ساختمان های صنعتی، پروژه های نفتی و گازی می توانید استفاده کنید. این دستگاه دارای طول 32 سانتیمتر، عرض 17 سانتیمتر و وزن 8 کیلوگرم می باشد.

شما می توانید برای خرید دستگاه راحت فیبر و اطلاع از قیمت دستگاه فنرزن فیبر نوری راحت به لایت هوم مراجعه کرده و محصول مورد نظرتان را با کسب اطلاعات خریداری کنید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راحت
نوع محصول
فنرزن برقی
گارانتی
2 سال
وزن
8 کیلوگرم
سایر امکانات
دارای پک کامل متعلقات
مدل
فیبر نوری
محصولات مرتبط
تماس بگیرید
کشور سازنده :
ایران
برند :
راحت
نوع محصول :
فنرزن برقی
0 تومان
دستگاه فنرزنی فیبر نوری راحت – مناسب جهت فنر زنی میکرو کاندوئیت ها (لوله های فولادی برق) – قابل استفاده برای لوله های قطر 4 میلیمتر تا 20 میلیمتر – دستگاه دارای طول 32 و عرض 17 سانتیمتر – وزن دستگاه 8 کیلوگرم – قابلیت...
تماس بگیرید
موجود
کشور سازنده :
ایران
برند :
راحت
نوع محصول :
فنرزن برقی
6,100,000 تومان
دستگاه فنر زنی لوله های برق راحت – کارکرد با برق 220 ولت – دستگاه با استفاده از نیروی باد سیم ها را داخل لوله برق می فرستد – سیم کشی لوله های برق به طول 150متر با 15 زانو تنها در 10 ثانیه – قابل استفاده در انواع لوله...
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری