برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آیفون تصویری سیماران 7 اینچ با حافظه مدل HS-72TK/M100

آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK/M100 – دارای صفحه نمایش هفت اینچ رنگی – حافظه دار با قابلیت ذخیره 200 عکس – صفحه کلید لمسی – قابلیت اتصال به دو پنل تصویری – امکان اتصال حافظه خارجی و ذخیره عکس و فیلم با صدا – دارای قابلیت ارتباط داخلی و ارتباط با نگهبانی

3,684,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن11
اضافه به مقایسه0
توضیحات

آیفون تصویری 7 اینچ سیماران مدل HS-72TK/M100

دربازکن تصویری رنگی سیماران مدل HS-72TK/M100 از انواع آیفون تصویری سیماران با کیفیت و قیمت مناسب می باشد که در ساخت صفحه نمایش آن از تکنولوژی LED TFT استفاده شده است که رزولوشن بالایی دارد. این محصول با دارا بودن قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها و داشتن صفحه کلید لمسی نظر عده زیادی از مشتریان را به خود جلب نموده است در واقع بعد از تولید محصولاتی با صفحه نمایش کوچک، سیماران این بار با طراحی آیفون تصویری مدل HS-72TK/M100 بعد از آیفون تصویری HS-73 که دارای صفحه نمایش هفت اینچی با دکمه های لمسی می باشند گام بزرگی در راستای ارتقا شکل ظاهری محصولات خود برداشته است.

یکی از ویژگی هایی که قبل از انتخاب و خرید هر آیفون تصویری مورد توجه قرار دارد اندازه صفحه نمایش آن می باشد که در همین راستا سیماران سعی کرده است با تولید محصولاتی با صفحه نمایش های متنوع نیاز و سلیقه هر گروه از مشتریان را برآورده سازد ، آیفون تصویری سیماران HS-72 دارای صفحه نمایش رنگی و هفت اینچی است که با دارا بودن کلیدهای لمسی در دسته مانیتورهای تصویری زیبا و شکیل قرار می گیرد. این محصول به لحاظ شکل ظاهری کاملا شبیه آیفون HS-72TK/M200 می باشد و امکانات بیشتری مثل قابلیت ذخیره عکس و فیلم را دارد.

آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK/M100

مشخصات ظاهری آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK/M100

ابعاد و شکل ظاهری آیفون تصویری HS-72 سیماران به گونه ای است که این محصول را در دسته آیفون های تخت و کشیده قرار می دهد و امروزه این مدل مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است همچنین در نگاه اول به آیفون تصویری HS-72TK/M100 سیماران ، صفحه نمایش بزرگ و هفت اینچی آن که در سمت راست دستگاه قرار دارد توجه کاربر را به خود جلب می نماید و در قسمت پایین این صفحه نمایش پنج دکمه لمسی برای کاربری های مختلف قرار داده شده است. این محصول دارای بدنه ای به ابعاد 173×315 میلیمتر است و قطر آن 45 میلیمتر می باشد.

روی بدنه اصلی دستگاه بیشترین فضا توسط مانیتور یا صفحه نمایش پوشانده شده است و در سمت چپ صفحه نمایش یک گوشی یا دهنی وجود دارد که با خاصیت مغناطیسی روی بدنه آیفون تصویری قرار داده می شود در واقع خار یا قلابی برای نگه داری آن روی دستگاه تعبیه نشده است. وجود سیستم مغناطیسی در گوشی آیفون تصویری کمک می کند با نزدیک کردن گوشی به جایگاهش سریعا در جای خود قرار گیرد.

دربازکن تصویری سیماران مدل hs-72tk-m100

این گوشی اندازه ای کوچک و مستطیلی دارد که بالاتر از سطح دستگاه قرار می گیرد و این ویژگی کمک می کند شما به راحتی بتوانید گوشی را برداشته و در سرجای خود قرار دهید.

مشخصات فنی آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK/M100

دربازکن تصویری سیماران مدل HS-72TK در واقع در دو مدل ساخته شده است که یکی M100 بوده یعنی قابلیت ذخیره 100 عکس را دارد و همچنین می تواند با اضافه شدن حافظه خارجی به آن تصاویر بیشتر و حتی فیلم با صدا هم از مراجعه کننده ها تهیه کند، مدل دیگر M200 است که امکان ذخیره 200 عکس را دارد. در ساخت این محصول از تکنولوژی ال ای دی استفاده شده است بنابراین شما با تصاویری با کیفیت و روزولوشن بالا مواجه هستید.

صفحه نمایش درب بازکن تصویری سیماران مدل HS-72TK/M100

شرکت سیماران برای تولید صفحه نمایش های محصولات هفت اینچی خود همانند آیفون تصویری HS-72 از بهترین نوع صفحه نمایش استفاده کرده است که در این مدل صفحه نمایش واید بوده و دورتا دور آن با حاشیه مشکی احاطه شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آیفون تصویری سیماران مدل HS-72 بهره مندی از تکنولوژیLED TFT در ساخت مانیتور آن است که این تکنولوژی باعث شده است تا تصاویری با کیفیت و وضوح بالا در اختیار کاربر قرار گیرد. کلید های این محصول لمسی هستند و به رنگ سفید در قسمت پایینی صفحه نمایش قرار دارند و رنگ سفید آنها روی بدنه صفحه تمام مشکی جلوه خاصی به مانیتور بخشیده است و از طرفی کاربری کلیدها را آسان تر کرده است.

حافظه آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK-M100

از ویژگی های آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK/M100 می توان به دارا بودن حافظه داخلی برای ذخیره 100 عکس رنگی اشاره کرد البته در این مدل شما می توانید با اضافه کردن یک کارت حافظه خارجی تا ظرفیت 4 گیگ امکان ذخیره 1024 عکس و 128 فیلم 15 ثانیه ای را به قابلیت های آیفون خود بیفزایید همچنین عکس های تهیه شده توسط دستگاه را می توانید به رم خارجی منتقل نمایید تا دوباره امکان گرفتن تصویر جدید برای شما فراهم آید.

تهیه عکس با دربازکن تصویری HS-72TK/M100 سیماران می تواند دستی یا اتوماتیک باشد که در صورت قرار دادن دستگاه روی مود اتوماتیک با هر بار تماس مراجعه کننده به صورت اتوماتیک یک عکس گرفته می شود در حافظه داخلی دستگاه ذخیره می شود همچنین در صورت قرار دادن مانیتور روی مود Auto Video و با داشتن حافظه خارجی دستگاه می تواند به طور اتوماتیک از مراجعه کننده یک فیلم 15 ثانیه ای در SD CARD ذخیره نماید.

ارتباطات مانیتور تصویری رنگی HS-72TK/M100 سیماران

این آیفون تصویری سیماران قابلیت اتصال به دو پنل تصویری به صورت هم زمان را دارد و یا می توان آیفون را به یک دوربین مداربسته و یک پنل متصل کرد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به امکان برقراری ارتباط داخلی و همچنین ارتباط با واحد نگهبانی اشاره کرد البته از این آیفون می توان از برای باز کردن جک پارکینگ نیز استفاده کرد پس اگر به دنبال مجموعه ای از ویژگی های کاربردی در یک آیفون تصویری هستید به شما مانیتور رنگی سیماران مدل HS-72TK/M100 را پیشنهاد می کنیم.

رابط کاربری آیفون تصویری HS-72TK/M100 سیماران

اگر بخواهیم کلیدهای این محصول را برای شما شرح دهیم باید بگوییم این آیفون دارای پنج کلید لمسی سفید رنگ است که روی صفحه ای مشکی قرار دارند و از راست به چپ کاربردهای زیر را دارند:

  • کلید اول: دکمه ای که جهت بازکردن درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرد
  • کلید دوم: دربازکن ثانویه که برای بازکردن جک پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد
  • کلید سوم: دکمه ای که جهت تماس با واحد نگهبانی استفاده می شود
  • کلید چهارم: دکمه ضبط عکس به صورت دستی که برای ثبت تصاویر استفاده می شود
  • کلید پنجم: دکمه ای که جهت روشن شدن صفحه نمایش مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در لبه کناری دستگاه چند کلید کوچک و یک شیار برای قرار گرفتن حافظه خارجی وجود دارد، در قسمت زیرین آن کلیدهای افزایش و کاهش آیتم های منو قرار دارند و خود دکمه منو نیز در همین بخش وجود دارد که برای تنظیم رنگ و نور صفحه مورد استفاده قرار می گیرد و آخرین دکمه کوچک هم برای روشن و خاموش کردن دستگاه به کار می رود.

آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK/M100

نتیجه گیری و گارانتی آیفون تصویری HS72TK سیماران

این محصول همانند سایر دربازکن های تصویری شرکت سیماران دارای گارانتی 30 ماهه می باشد که شروع این گارانتی معمولا از تاریخ فاکتور خرید است و در صورتی که این برگه وجود نداشته باشد مشکلی ایجاد نمی شود زیرا در پشت دستگاه تاریخ تولید محصول زده شده است که نشان دهنده شروع گارانتی می باشد. اگر شما به دنبال یک آیفون تصویری کامل با ظاهری شکیل و کشیده هستید به شما مانیتور رنگی 7 اینچ سیماران مدل HS-72TK/M100 را پیشنهاد می کنیم که صفحه نمایشی واید با تکنولوژی LED دارد و می تواند تصاویری با کیفیت و رزولوشن بالا در اختیار شما قرار دهد.

دربازکن تصویری hs-72tk-m200 سیماران

ویژگی های دربازکن تصویری سیماران مدل HS-72TK/M100 سیماران

  • طراحی زیبا و شکیل
  • صفحه کلید لمسی با قابلیت لمس مناسب
  • دارای صفحه نمایش 7 اینچی رنگی با کیفیت
  • قابلیت باز کردن درب پارکینگ علاوه بر درب نفر رو
  • اتصال به دو پنل رنگی یا یک پنل یک دوربین
  • دارای گارانتی 30 ماهه
  • دارای ارتباط داخلی و ارتباط با نگهبانی
  • داشتن منوی جدید با دو زبان فارسی و انگلیسی

شما می توانید برای خرید درب بازکن تصویری سیماران مدل HS-72TK/M100 و یا اطلاع از قیمت دربازکن تصویری 7 اینچ سیماران به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول
payon

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
سیماران Simaran
نوع محصول
آیفون تصویری
گارانتی
2.5 سال
نوع نصب
روکار
رنگ
سفید
اندازه صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط داخلی
با کلیه واحدها
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
صفحه نمایش لمسی
فقط کلید لمسی (key touch)
بازکردن درب پارکینگ
دارد
اتصال تلفن به مانیتور
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
سازگاری با
سیماران، سوزوکی و کوماکس
مدل
HS-72TK/M100
نوع صفحه نمایش
LED
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
2,302,000 تومان
امتیاز
(1)
 آیفون تصویری 7 اینچ سیماران مدل HS-72TK بدون حافظه صفحه کلید لمسی مجهز به منوی OSD قابلیت اتصال به دو پنل تصویری و یک دوربین مدار بسته صفحه نمایش 7 اینچی رنگی و LED  قابلیت باز کردن درب پارکینگ منوی تنظیم زبان...
نمایش ویدئو
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
گارانتی :
2.5 سال
امتیاز
(1)
صفحه نمایش 4.3 اینچی LED-TFT صفحه کلید لمسی دارای حافظه داخلی برای ذخیره عکس و ضبط فیلم پشتیبانی از دو پنل و قفل دم دری برای بازکردن درب دوم قابلیت اتصال به جک درب پارکینگی و ارتباط با تمامی واحد ها و نگهبانی گارانتی...
نمایش ویدئو
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
آیفون تصویری HS-43TK/M100-WIFI سیماران صفحه نمایش 4.3 اینچی LCD-TFT قابلیت اتصال به موبایل از طریق بستر اینترنت WIFI برای دیدن تصاویر و بازکردن درب صفحه کلید تمام لمسی حافظه داخلی برای ذخیره 100 عکس (امکان ضبط فیلم با...
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
پنل آیفون تصویری
2,098,000 تومان
پنل تصویری کارتخوان 8 واحدی سیماران مدل VFEC8D/N - قابل اتصال به 8 واحد - قابلیت باز کردن درب با کارت - نصب توکار با پوشش فلزی - دارای حسگر CCD در دوربین - دارای قابلیت تنظیم زاویه دید – نصب به صورت توکار
نمایش ویدئو
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
پنل آیفون تصویری
1,370,000 تومان
پنل آیفون تصویری سیماران فرداد - ضد آب - مجهز به دوربین رنگی با سنسور CCD - قابلیت تنظیم زاویه دید دوربین در چهار جهت - مجهز به LED های دید در شب - قابل استفاده برای ساختمان های 1 تا 64 واحدی – امکان تنظیم صدای...
تماس بگیرید
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
0 تومان
آیفون تصویری HS-40TK/M100 سیماران - مجهز صفحه نمایش 4.3 اینچ LCD -  قابلیت ارتباط با تمام واحد ها – قابلیت ارتباط با نگهبانی - قابل اتصال به 2 پنل – قابل اتصال به قفل دم دری برای بازکردن درب دوم – دارای حافظه داخلی...
تماس بگیرید
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
جنس بدنه :
پلاستیکی
0 تومان
آیفون تصویری سیماران مدل HS-40FL - دارای صفحه نمایش 4 اینچی - مجهز به قابلیت TFT LCD - بدون حافظه داخلی - قابلیت اتصال به گوشی صوتی - قابلیت تنظیم صدای زنگ - قابلیت تنظیم شدت نور - نصب به صورت روکار
تماس بگیرید
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
0 تومان
آیفون تصویری سیماران مدل HS-4HP – مانیتور 4 اینچی رنگی – بدون حافظه داخلی - بهره مندی از تکنولوژی LCD TFT –  تنظیم شدت زنگ و رنگ و نور تصویر –  دارای زنگ پیانویی 3 صدایی – قابل کارکرد در دمایی بین  10- تا 40+ درجه...
تماس بگیرید
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
0 تومان
آیفون تصویری سیماران بدون حافظه مدل HS-40DI - صفحه نمایش 4 اینچی - دارای کیفیت صدای واضح و شفاف - قابلیت برقراری ارتباط داخلی - امکان ارتباط با نگهبانی -  قابلیت اتصال به دو پنل و یا یک پنل و یک دوربین - طریقه نصب به...
تماس بگیرید
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
0 تومان
آیفون تصویری سیماران بدون حافظه مدل HS-73- صفحه نمایش 7 اینچی LCD - قابل اتصال به 2 پنل و یا یک پنل و یک دوربین- قابلیت ارتباط داخل واحد-امکان ارتباط با نگهبانی-دارای صفحه نمایش تمام لمسی
موجود
کشور سازنده :
ایران
برند :
تکنما
نوع محصول :
متعلقات آیفون...
23,000 تومان
تگ جاسوئیچی تکنما و سیماران – مناسب برای پنل کارتخوان و دستگاه اکسس سیماران و تکنما – آبی رنگ
نمایش ویدئو
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
4,340,000 تومان
امتیاز
(2)
درب بازکن تصویری سیماران مدل HS-78/M100 با حافظه – دارای صفحه نمایش تمام لمسی 7 اینچی - دارای امکان ارتباط داخلی با سایر واحدها و انتقال تماس از واحدی به واحد دیگر - منوی فارسی و انگلیسی و تقویم شمسی و میلادی – دارای...
موجود
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
متعلقات آیفون...
215,000 تومان
امتیاز
(1)
باران گیر پنل آیفون تصویری – کشویی و قابل استفاده برای تمامی برندها – محافظت از پنل در برابر آب خوردگی و نور خورشید – به دلیل کشویی بودن قابلیت تنظیم برای پنل های کوتاه و بلند با ارتفاع 20 تا 32 سانتیمتر – جنس بدنه...
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
متعلقات آیفون...
16,538 تومان
کارت هوشمند سیماران – جهت باز کردن درب در پنل های کارت خوان سیماران – کارت سیماران مناسب تمام دستگاه های کارت خوان سیماران
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
متعلقات آیفون...
33,075 تومان
تگ جاسوئیچی سیماران – جهت باز کردن درب در پنل های کارتخوان سیماران – قابل کارکرد با تمامی محصولات کارت خوان سیماران
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
متعلقات آیفون...
343,000 تومان
ماژول کارت خوان سیماران برای استفاده در پنل های پلاک دار – فروش به صورت جداگانه به همراه یک تگ جاسوییچی – قابلیت شناسایی تا 2000 کارت
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
متعلقات آیفون...
671,000 تومان
دیکودر آیفون تصویری کدینگ سیماران – برای هر چهار واحد یک دیکودر لازم است – کاربرد در زنگ خوردن صحیح هر واحد – عیب یابی آسان در پنل
تماس بگیرید
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
متعلقات آیفون...
66,000 تومان
سوئیچر سیماران مدل 721 – استفاده برای کاهش سیم های ورودی به پنل و عیب یابی آسان – کاربرد در اضافه کردن دو پنل به دستگاه و بالا بردن کیفیت تصویر در ساختمان هایی با بیش از 5 واحد – تقسیم کننده زنگ ها
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری