برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x50 مسین

تماس بگیرید
  • سیم افشان 1x50 مسین
  • سایز 50 میلی متر
  • مس کلاس 5
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • عایق PVC
  • دارای استاندارد ملی
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x50 مسین

سیم افشان 1x50 مسین از سری سیم های مناسب برای استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی می باشد که در تنوع بالایی از اندازه نیز عرضه شده و همین موضوع منجر به خریدی مطمئن و راحت می باشد. سیم و کابل مسین کیفیت بالایی داشته و همراه با استانداردهای ملی عرضه می شود که توانسته به یکی از مطرح ترین برندها در زمینه سیم و کابل در کشور تبدیل شود. این سیم ها به دو گروه مفتولی و افشان تقسیم شده که سیم افشان دارای میزان خمش زیاد و مقاومت کمی می باشد و به همین دلیل برای استفاده در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد، مناسب است. در کنار آن سیم های مفتولی قرار داشته که مقاومت بالا و مقدار خمش کمی دارند و برای محیط هایی که سیم در معرض مقاومت زیاد است، بکار برده می شود.

سیم افشان 1x50 مسین

ویژگی های کلی سیم افشان مسین

سیم افشان 1x50 مسین دارای بدنه ای مقاوم می باشد که از جنس PVC بوده و در واقع یک پلیمر پلاستیکی است که می تواند از بدنه سیم در مقابل عوامل محیطی مانند خوردگی و پوسیدگی محافظت کند. سیم و کابل در تنوع بالایی از اندازه عرضه می شود که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری بوده و این مدل نیز دارای یک رشته سیم به قطر 50 میلی متر می باشد. ولتاژ نامی آن 300 تا 500 ولت است که به میزان حداکثر ولتاژ قابل عبور از سیم گفته می شود. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 بوده که انعطاف پذیری بالا و مقاومت کمی داشته و در محیط هایی که نیاز به خمش سیم وجود دارد، بکار برده می شود. محصولات مسین کابل دارای استاندارد ملی ISIRI (607) 06 می باشد که نشان دهنده ایمنی این محصولات و کیفیت بالای آن می باشد و از آن در فضاهایی مانند وسایل برقی و محیط های ساختمانی استفاده می شود که در تنوع زیادی از مدل و اندازه نیز عرضه شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x50 مسین و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x50 مسین با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مسین کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
50
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری