برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ریسه ال ای دی 8 وات 5050 اپل

تماس بگیرید
  • ریسه ال ای دی 8 وات مدل 5050 اپل
  • قابلیت انعطاف پذیری بالا 
  • دارای توان مصرفی 8 وات 
  • دارای رنگ نور آفتابی، یخی و مهتابی
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
توضیحات

ریسه ال ای دی 8 وات مدل 5050 اپل

ریسه نوری ال ای دی 8 وات مدل 5050 اپل از قابلیت پخش نور با درخشندگی بسیار بالایی برخوردار می باشد. از مزایای این ریسه می توان به کاربرد چند منظوره آن اشاره کرد. دو جنبه تزئینی و تولید روشنایی در استفاده از این محصول مشهود است. ریسه دکوراتیو این امکان را ایجاد خواهد کرد که محیط انتخابی خود را به صورت کاملا خلاقانه و بر اساس سلیقه خود نورپردازی کنید. مکان های بی شماری نظیر فضاهای داخلی منازل مسکونی شامل اتاق های خواب، میزهای مطالعه، مبل و عسلی های میزهای اتاق نشیمن، گوشه های منزل و یا فضاهای داخلی مدرن کافی شاپها، گالری ها، هتل ها و رستوران ها برای قرار دادن این ریسه مناسب هستند.

ریسه ال ای دی 8 وات مدل 5050 اپل از جمله چراغ های تزئینی است که هنگام خرید لازم است به نحوه نصب، طول ریسه، طرح رنگ آن توجه نمایید. تنوع رنگ نوری لامپها زیاد است و این ریسه در سه رنگ مختلف نوری آفتابی، یخی و مهتابی تولید می شود. دمای رنگی آن 3000 و 6500 کلوین است. 8 وات توان مصرفی در هر وات این محصول مشاهده می شود. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این ریسه جذاب ادامه مطلب را بخوانید.


ریسه ال ای دی 8 وات مدل 5050 اپل

مشخصات فنی و ظاهری ریسه نواری 8 وات اپل مدل 5050

ریسه ال ای دی نواری 8 وات اپل از شاخص نمود رنگی یا CRI بالاتر از 70 برخوردار است. این عدد بیانگر میزان انعکاس واقعی رنگ اشیا در زیر نور ریسه می باشد. با توجه به اینکه محصولات اپل از کیفیت بالایی برخوردار هستند، می توان گفت درصد خرابی این لامپ به مقداری برابر با 0/1 درصد خواهد رسید. از مهمتری ویژگی های ریسه می توان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد و بنابراین می توان آن را به هرگونه شکل دلخواهی بر روی سطوح مختلف قرار داد.

ریسه ال ای دی نواری 8 وات 5050 اپل از بهره وری نوری یا عملکرد نوری 350 لومن بر وات بهره مند گردیده است. از دیگر مزایای آن نصب بسیار راحت و آسان آن است و فقط کافی است ریسه را به برق متصل نمایید و از نور آن استفاده کنید. بهتر است بدانید در متریال این منبع روشنایی از عنصر مس استفاده شده است. دلیل استفاده از مس این است که تهویه و دفع حرارت بسیار عالی از چراغ انجام می گردد و بالطبع چراغ با عملکرد مناسب تری به فعالیت خود ادامه می دهد و سوختگی در نور آن مشاهده نمی شود. همچنین مواد مضری مانند سولفاته در نور وجود ندارد.24  ماه گارانتی تعویض شامل این کالا گردیده است.

اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ریسه ال ای دی 8 وات مدل 5050 اپل یا خرید ریسه نواری 8 وات مدل 5050 اپل نیز در این صفحه موجود می باشد. همچنین می توانید با بخش فروش لایت هوم نیز تماس حاصل نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
چین
برند
اوپل Opple
گارانتی
2 سال
نوع روشنایی
ریسه نواری
توان
8 وات
رنگ لامپ
آفتابی
مهتابی
یخی
نوع سر پیچ و لامپ
LED
درجه حفاظت
IP54
اندازه برش ریسه
قابلیت برش از هر 100 سانتیمتر
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
اوپل Opple
نوع روشنایی :
ریسه نواری
ریسه نئون 8 وات LED اپل مدل LED-E-Strip-2835-8W بدنه PVC IP65 محدوده ولتاژ 220 تا 240 ولت رنگ نور آفتابی، مهتابی و طبیعی نوع چیپ LED توان 8 وات شاخص تشخیص رنگ CRI80 طول عمر 15000 ساعت مناسب استفاده در محیط های داخلی
کشور سازنده :
ایران
برند :
اوپل Opple
نوع روشنایی :
ریسه نواری
ریسه نواری 3.5 وات RGB اپل مدل LED-HV-STRIP-5050-3.5W بدنه PVC IP65 محدوده ولتاژ 220 تا 240 ولت رنگ نور RGB نوع چیپ LED توان 3.5 وات شاخص تشخیص رنگ CRI80 طول عمر 15000 ساعت مناسب استفاده در محیط های داخلی
کشور سازنده :
ایران
برند :
اوپل Opple
نوع روشنایی :
ریسه شلنگی
ریسه شلنگی 6 وات LED اپل مدل LED-STRIP2835-6W بدنه PVC IP65 محدوده ولتاژ 220 تا 240 ولت رنگ نور طبیعی، آفتابی و مهتابی نوع چیپ LED توان 6 وات شاخص تشخیص رنگ CRI80 طول عمر 15000 ساعت مناسب استفاده در محیط های داخلی و...
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری