برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ریسه ال ای دی نواری 8 وات 5050 ضدآب اپل

تماس بگیرید
  • ریسه ال ای دی نواری 8 وات 5050 ضدآب اپل
  • قابلیت انعطاف پذیری بالا
  • دارای توان مصرفی 8 وات 
  • دارای رنگ نور مهتابی، آفتابی، یخی، زرد
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن6
اضافه به مقایسه0
توضیحات

ریسه ال ای دی 8 وات ضد آب مدل 5050 اپل

ریسه نوری ال ای دی نواری 8 وات 5050 ضدآب اپل یک محصول باکیفیت چینی است که نام دیگر آن استریپ لایت است. این ریسه به صورت متری عرضه می گردد. در یک کارتن اپل 50 متر از آن قرار گرفته است. طرز کار ریسه به این صورت است که هنگامی که روشن می‌شود، در واقع تراشه های LED شروع به کار می کنند و موجب می شوند نور دلپذیری در مکان مورد نظر مشاهده گردد. همانگونه که در عنوان مشخص است، این مدل ریسه قابلیت ضد آب خواهد داشت و در برخورد با آب دچار خرابی نمی شود. هیچ گونه اثر چشمک زن در نور مشاهده نمی شود.

ریسه ال ای دی 8 وات ضد آب اپل دارای تنوع رنگ نوری بسیار زیادی است و می توان بنا به سلیقه و نیاز هر کدام از رنگهای آفتابی، یخی، مهتابی و زرد را خریداری نمود. این ریسه زیبا در اماکن داخلی با چیدمانهای مدرن و سنتی قابلیت قرارگیری دارد. با توجه به وزن کم براحتی می توان آن را جابه جا کرد و در مکان دلخواه قرار داد.  می توان چند مدل با چند رنگ متفاوت را خریداری کرد و با چیدمان های مختلف از رنگ های نوری و جذابیت های بصری چراغ بهره مند شد.


ریسه ال ای دی 8 وات ضد آب مدل 5050 اپل

مشخصات فنی ریسه نواری 8 وات اپل مدل ضدآب 5050 اپل

ریسه ال ای دی 8 وات ضد آب اپل مدل 5050 از دمای رنگی مشخص 6500 -3000 کلوین برخوردار می باشد. بهتر است بدانید هرچه دمای رنگ بالا برود رنگ سفید و سردتر خواهد بود. شاخص نمود رنگی این ریسه ال ای دی ضد آب یا مقدار بازتاب واقعی رنگ اشیا در زیر لامپهای ریسه بالاتر از 70 است که این عدد بسیار استانداردی است. بهره وری نوری لامپها نیز 350 لومن بر وات می باشد. بهره وری نوری نشان دهنده میزان شار نور ایجاد شده به ازای توان مصرفی می باشد.

ریسه نواری 8 وات اپل مدل ضدآب 5050 اپل امکان خرابی بسیار کمی را دارد و به 0/1 درصد خواهد رسید. خوشبختانه می توان در مدلی که می خواهیم شکل ریسه را تغییر دهیم، چرا که قابلیت انعطاف این ریسه بالاست. خرید ریسه تزئینی انتخاب ایده آلی برای جلوه بخشیدن به دکوراسیون داخلی به شمار می رود. نصب آن بسیار آسان، راحت و با سرعت بالایی انجام می گیرد. با توجه به این که عنصر مس در ساخت این محصول به کار رفته است، می توان اطمینان داشت که دما با تهویه مناسبی صورت می گیرد و موضوعاتی مانند تولید مواد مضری مانند سولفاته و یا ایجاد سوختگی و کاهش عملکرد در این محصول به موجود نخواهد آمد.  بهتر است بدانید24  ماه گارانتی تعویض شامل این کالا گردیده است.

اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ریسه ال ای دی 8 وات ضد آب مدل 5050 اپل یا خرید ریسه ال ای دی نواری 8 وات 50 ضدآب اپل نیز در این صفحه موجود می باشد. همچنین می توانید با بخش فروش لایت هوم نیز تماس حاصل نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
چین
برند
اوپل Opple
گارانتی
2 سال
نوع روشنایی
ریسه نواری
توان
8 وات
رنگ لامپ
آفتابی
زرد
مهتابی
یخی
نوع سر پیچ و لامپ
LED
درجه حفاظت
IP54
اندازه برش ریسه
قابلیت برش از هر 100 سانتیمتر
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
اوپل Opple
نوع روشنایی :
ریسه نواری
ریسه نئون 8 وات LED اپل مدل LED-E-Strip-2835-8W بدنه PVC IP65 محدوده ولتاژ 220 تا 240 ولت رنگ نور آفتابی، مهتابی و طبیعی نوع چیپ LED توان 8 وات شاخص تشخیص رنگ CRI80 طول عمر 15000 ساعت مناسب استفاده در محیط های داخلی
کشور سازنده :
ایران
برند :
اوپل Opple
نوع روشنایی :
ریسه نواری
ریسه نواری 3.5 وات RGB اپل مدل LED-HV-STRIP-5050-3.5W بدنه PVC IP65 محدوده ولتاژ 220 تا 240 ولت رنگ نور RGB نوع چیپ LED توان 3.5 وات شاخص تشخیص رنگ CRI80 طول عمر 15000 ساعت مناسب استفاده در محیط های داخلی
کشور سازنده :
ایران
برند :
اوپل Opple
نوع روشنایی :
ریسه شلنگی
ریسه شلنگی 6 وات LED اپل مدل LED-STRIP2835-6W بدنه PVC IP65 محدوده ولتاژ 220 تا 240 ولت رنگ نور طبیعی، آفتابی و مهتابی نوع چیپ LED توان 6 وات شاخص تشخیص رنگ CRI80 طول عمر 15000 ساعت مناسب استفاده در محیط های داخلی و...
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری