برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ریسه ال ای دی 8 وات دو ردیفه اپل مدل HV

تماس بگیرید
  • ریسه ال ای دی 8 وات دو ردیفه اپل مدل HV 
  • قابلیت انعطاف پذیری بالا 
  • دارای توان مصرفی 8 وات 
  • دارای رنگ نور مهتابی، آفتابی، آبی، قرمز
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

ریسه ال ای دی 8 وات دو ردیفه اپل مدل HV

ریسه نوری ال ای دی 8 وات 2835 اپل مدل اچ وی یک نوار طولانی متشکل از چیپ های کوچک LED می باشد که این چیپ ها در بازه ها و فواصل مشخصی قرار گرفته اند و موجب تولید روشنایی می شوند. معمولا نوارها به صورت متری عرضه می گردند. ریسه اپل به صورت 50 متری در یک کارتن قرار می گیرد. این نوارها معمولا به صورت باریک تولید می شوند که قابلیت استفاده در مکانهای مختلف را داشته باشند.

ریسه LED 8 وات دو ردیفه اپل مدل HV دارای آهنگ مصرف انرژی و یا توان مصرفی 8 وات می باشد. این ریسه نورانی تزئینی را می توان در مکانهای بی شماری قرار داد. بر روی کمدها، روی دسته میزها و مبل ها، گوشه کانتر آشپزخانه، زوایای داخلی خانه، زیر کابینتها و بسیاری مکان دیگر برای قرارگیری این ریسه مناسب هستند. در ضمن براحتی می توان ریسه ها را حمل نمود. برای آشنایی بیشتر با این ریسه جذاب ادامه مطلب را بخوانید.


ریسه نواری 8 وات دو ردیفه اپل کد اچ وی

مشخصات فنی و مزایای ریسه نواری 8 وات دو ردیفه اپل کد اچ وی

ریسه نواری ال ای دی 8 وات دو ردیفه اپل کد اچ وی از دمای نوری حدود 3000 و 6500 کلوین برخوردار است. برای تقویت نورپردازی در این ریسه از دو ردیف ال ای دی استفاده شده است. ریسه دارای چهار رنگ نوری متفاوت آبی، قرمز، مهتابی و آفتابی می باشد که می توانید بنا بر سلیقه و نور مورد نیاز در محیط یکی از این نورها را انتخاب نمایید.  هر متر از این چراغ معادل 8 وات توان مصرفی می باشد. این ریسه زیبا از 15 هزار ساعت طول عمر برخوردار می باشد. بهره وری نوری آن 550 لومن بر وات است و شاخص نمود رنگی آن بالاتر از 70 است.

ریسه نواری 8 وات دو ردیفه 2835 اپل کد اچ وی از انعطاف مناسب برای هر گونه نیاز به شکل دهی برخوردار است. نصب این محصول بسیار راحت و سریع می باشد. در این ریسه از مس خالص استفاده شده تا بتواند تهویه مناسبی از هوا را انجام دهد و از مشکلاتی نظیر ایجاد سولفاته، سوختگی و کاهش عملکرد جلوگیری کند. خوشبختانه مصرف انرژی چراغ بسیار کم است. هیچ گونه اثر چشمک زن و اشعه های خطرناک برای سلامت چشمان در نور این ریسه ها وجود ندارد. در ضمن 24 ماه گارانتی تعویض شامل این کالا گردیده است.

اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ریسه ال ای دی 8 وات 2835 اپل مدل اچ وی یا خرید ریسه LED 8 وات دو ردیفه اپل مدل HV نیز در این صفحه موجود می باشد. همچنین می توانید با بخش فروش لایت هوم نیز تماس حاصل نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
چین
برند
اوپل Opple
گارانتی
2 سال
نوع روشنایی
ریسه نواری
توان
8 وات
رنگ لامپ
آبی
آفتابی
قرمز
مهتابی
نوع سر پیچ و لامپ
LED
درجه حفاظت
IP54
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
اوپل Opple
نوع روشنایی :
ریسه نواری
ریسه نئون 8 وات LED اپل مدل LED-E-Strip-2835-8W بدنه PVC IP65 محدوده ولتاژ 220 تا 240 ولت رنگ نور آفتابی، مهتابی و طبیعی نوع چیپ LED توان 8 وات شاخص تشخیص رنگ CRI80 طول عمر 15000 ساعت مناسب استفاده در محیط های داخلی
کشور سازنده :
ایران
برند :
اوپل Opple
نوع روشنایی :
ریسه نواری
ریسه نواری 3.5 وات RGB اپل مدل LED-HV-STRIP-5050-3.5W بدنه PVC IP65 محدوده ولتاژ 220 تا 240 ولت رنگ نور RGB نوع چیپ LED توان 3.5 وات شاخص تشخیص رنگ CRI80 طول عمر 15000 ساعت مناسب استفاده در محیط های داخلی
کشور سازنده :
ایران
برند :
اوپل Opple
نوع روشنایی :
ریسه شلنگی
ریسه شلنگی 6 وات LED اپل مدل LED-STRIP2835-6W بدنه PVC IP65 محدوده ولتاژ 220 تا 240 ولت رنگ نور طبیعی، آفتابی و مهتابی نوع چیپ LED توان 6 وات شاخص تشخیص رنگ CRI80 طول عمر 15000 ساعت مناسب استفاده در محیط های داخلی و...
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری