برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان سایز 6×1 همدان

تماس بگیرید

سیم افشان سایز 6×1 همدان - هادی مس آنیل شده - مناسب جهت استفاده در مصارف عمومی - دارای انعطاف پذیری بالا - ماکزیمم دمای کاربری هادی 70 درجه سانتی گراد - عدم استفاده مستقيم در زير گچ - دارای عایق PVC نوع C

قیمت هر کلاف 100 متری

1,661,000 تومان
نوع سیم
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان سایز 6×1 همدان

سیم افشان سایز 10×1 همدان از سری سیم های افشان می باشد که مطابق با استانداردهای تعیین شده در ساختاری باکیفیت و مرغوب تولید شده است. ساخت این محصول همان طور که از اسمش پیداست در اندازه ی 10 میلی متر مربع با هادی قابل انعطاف مس آنیل شده و روکش یا عایق پی وی سی نوع C انجام شده است که باعث انتقال مناسب جریان الکتریکی برق می شود. کاربری این سیم برق افشان همدان به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا در سیم کشی ساختمان ها، تابلوها و نقاط مختلف می باشد که به راحتی در محل های خشک محیط های ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرد. حداکثر میزان دمای کاربری هادی محصول مورد نظر معادل 70 درجه سانتی گراد می باشد و میزان ولتاژ نامی آن به مقدار 450 تا 750 ولت است.

سیم افشان سایز 6×1 همدان

مشخصات فنی سیم افشان صنایع همدان

به طور کلی طراحی ساخت سیم های افشان از مجموع تعدادی هادی با آلیاژ مناسب و قابلیت انعطاف پذیری بالا در کنار هم و یک روکش مناسب تعیین شده است که این عایق (روکش) تاثیری در قابلیت انعطاف پذیری محصول ندارد. سیم های افشان علی رغم سیم های مفتولی دارای چندین هادی رشته ای می باشند که با قابلیت خمیده شدن مورد توجه بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفته است و برای مصارف عمومی در ساختمان سازی کاربرد بسیاری دارد.

سیم و کابل همدان در سایزهای (سطح مقطع) متنوع ساخته شده اند که این مشخصه ملاک برتری محصول نمی باشد بلکه میزان مقاومت هادی باعث کیفیت بالای سیم و کابل ها می شود. همان طور که مشخص است سیم سایز 10×1 افشان همدان از کاربرد بسیاری برخوردار است و در رنگ های متفاوتی ارائه می شود و قابل ذکر است که بدانید باید از استفاده ی این محصول به طور مستقیم در زیر گچ و محل های مرطوب خودداری نمایید. سیم افشان ذکر شده از انواع سیم و کابل همدان در سایزهای متنوع از 0.5 تا 50 میلی متر مربع تولید است و شما عزیزان می توانید با مراجعه با سایت لایت محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

کاربران و مشتریان گرامی در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت سیم همدان افشان سایز 10×1 با کارشناسان فروش سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید همچنین می توانید برای خرید سیم افشان همدان سایز 10×1 به سایت لایت هوم مراجعه نمایید و خرید خود را نهایی کنید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
همدان
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
6
رنگ
آبی
قرمز
انواع
قیمت
ارت دار 1,661,000 تومان
رنگی 1,612,000 تومان
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری