برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh سایز 20

پنکه رومیزی دمنده مدل هاله سایز 20 سانتیمتر – دارای ابعاد 12×26×27 سانتیمتر – وزن 1.45 کیلوگرم – دارای توان مصرفی 30 وات – سرعت چرخش 2200 دور در دقیقه – حجم هوادهی 420 مترمکعب بر دقیقه – قابل تنظیم در سه سرعت – سه پره - گارانتی 18 ماهه

667,359 تومان
موجود 1 قلم
نام تجاری:
دوست داشتن6
اضافه به مقایسه0
توضیحات

پنکه رومیزی دمنده مدل HALEH

یکی از محصولات جدید شرکت دمنده، پنکه رومیزی مدل Haleh می باشد که دارای سه پره پلاستیکی و یک صفحه شبکه ای جهت محافظت است و عملکردی شبیه به پنکه های ایستاده یا دیواری دارد با این تفاوت که روی میز قابل نصب و استفاده است. این پنکه با داشتن بدنه پلاستیکی هم وزن سبکی دارد و هم در برابر آسیب های مختلف از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و کاملا به عنوان یه دستگاه خنک کننده پرتابل می تواند روی میز شما در منزل، اداره یا فضاهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

پنکه رومیزی دمنده مدل هاله

پنکه دمنده مدل هاله طراحی ساده و زیبایی دارد به این صورت که بدنه از رو به رو به صورت یک مربع دیده می شود که در مرکز آن یک پره سه تایی قرار دارد و در قسمت پایین بدنه شما می توانید یک پیچ تنظیم کننده مشاهده نمایید که وظیفه تنظیم سرعت باد پنکه را به عهده دارد بنابراین می توانید سرعت چرخش را در سه سطح مشخص کنید. این دستگاه دارای دو پایه است که وظیفه نگه داشتن محصول روی میز را به عهده دارد البته این پایه ها ثابت هستند و امکان تنظیم ارتفاع در این محصول وجود ندارد.

مشخصات فنی پنکه رومیزی دمنده مدل هاله

توان کارکرد موتور این پنکه رومیزی پایین است و به 30 وات می رسد همچنین حجم هوادهی آن 420 مترمکعب در دقیقه است. یکی از ویژگی های دیگری که در خرید پنکه یا هواکش به آن توجه می شود سرعت چرخش پره ها است که در پنکه رومیزی دمنده مدل هاله این سرعت به 2200 دور بر دقیقه می رسد. از پنکه ها به طور کلی می توانید در هر فضایی که نیاز به گردش هوا دارید استفاده نمایید بنابراین این محصول تنها مختص فصول گرم نیست بلکه در تمامی مواقع برای به گردش در آوردن هوای مرده می توان از آن استفاده کرد.

پنکه دمنده مدل Haleh طرز کار ساده ای دارد و به راحتی می تواند در هر فضایی چه به عنوان خنک کننده اصلی و یا خنک کننده کمکی به کار رود که این امر بستگی به فضای مورد نظر شما دارد. گاهی در یک فضا لازم است برای پخش کردن باد کولر یا اسپیلت از یک وسیله کمکی استفاده کرد که پنکه به خوبی می تواند این کار را انجام دهد. همانطور که گفته شد در این پنکه حجم بادهی در هر دقیقه 420 متر مکعب است و سرعت چرخش در بالاترین حالت (درجه سه دستگاه) به 2200 دور در یک دقیقه می رسد. این محصول دارای ابعاد 12×26×27 سانتیمتر است و وزن آن برابر با 1.45 کیلوگرم می باشد.

پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh هاله

مزایا و معایب پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

از مزیت های این پنکه رومیزی می توان به وزن سبک و قابلیت حمل و نقل راحت آن اشاره کرد همچنین برای ایمنی بیشتر صفحه محافظت کننده این پنکه دارای میله های با فواصل کم است که خطر را برای کودکان کاهش می دهد. مزیت دیگر این پنکه قابلیت تنظیم سه درجه باد آن می باشد و به راحتی می تواند در فضاهای مختلف روی میز منازل، اداره ها یا ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

از معایب این پنکه دمنده می توان به پایه های ثابت آن اشاره کرد که قابلیت تنظیم ارتفاع ندارند و همچنین قسمت بالایی پنکه فاقد قابلیت چرخش است بنابراین برای تغییر جهت باددهی باید به صورت دستی جابه جایی را انجام دهید. در صورت نیاز به خرید پنکه دمنده و یا اطلاع از قیمت پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید و با کسب اطلاعات محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دمنده
نوع محصول
پنکه رومیزی
سایز
20 سانت
جنس بدنه
پلاستیکی
گارانتی
1.5 سال
وزن
1.4 کیلوگرم
توان
30 وات
نوع نصب
رومیزی
رنگ
سفید
دور موتور
2200 دور
محصولات مرتبط
نمایش ویدئو
موجود
کشور سازنده :
ایران
برند :
دمنده
نوع محصول :
پنکه رومیزی
1,050,473 تومان
پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh سایز 30 – ابعاد بدنه 12×26×27 سانتیمتر – وزن 1.45 کیلوگرم – توان مصرفی 70 وات – سرعت چرخش 2150 دور در دقیقه – حجم هوادهی 600 مترمکعب بر دقیقه
نمایش ویدئو
موجود
کشور سازنده :
ایران
برند :
دمنده
نوع محصول :
پنکه رومیزی
852,737 تومان
پنکه رومیزی دمنده مدل هاله سایز 25 سانتیمتر – ابعاد بدنه 15×35×34 سانتیمتر – وزن 2.4 کیلوگرم – توان مصرفی 40 وات – سرعت چرخش 2200 دور در دقیقه – حجم هوادهی 550 مترمکعب بر دقیقه – دارای سه پره با قابلیت تنظیم در سه...
نمایش ویدئو
موجود
کشور سازنده :
ایران
برند :
دمنده
نوع محصول :
پنکه رومیزی
667,359 تومان
پنکه رومیزی دمنده مدل هاله سایز 20 سانتیمتر – دارای ابعاد 12×26×27 سانتیمتر – وزن 1.45 کیلوگرم – دارای توان مصرفی 30 وات – سرعت چرخش 2200 دور در دقیقه – حجم هوادهی 420 مترمکعب بر دقیقه – قابل تنظیم در سه سرعت – سه پره...
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری