برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 4×1 البرز الکتریک نور

سیم افشان4×1 البرز الکتریک نور - ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت - هادی مس آنیل شده - روکش pvc - ضخامت عایق 0.8 میلیمتر - محدوده دمایی -30 تا +80 - (قیمت بر اساس یک حلقه در نظر گرفته شده است)

2,243,850 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
دوست داشتن4
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 4×1 البرز الکتریک نور

سیم افشان 4×1 البرز الکتریک نور یکی دیگر از انواع سیم های تویدی این شرکت است که برا اساس آخرین استاندارد ها و مطابق با جدید تین فناوری ها تولید شده است. در مراحل تولید این سیم به این موضوع دقت ویژه ای شده است که محصول با مطابق با نیاز با مشتریان باشد و بتواند به بهترین نحو ممکن به وظایف خود عمل نماید. این سیم افشان البرز توسط شرکت البرز الکتریک نور تولید شده است این شرکت کارخود را در سال 1383 با تولید انواع سیم افشان شروع نموده و در حال حاضر با گسترش تجارت خود انواع متنوعی از سیم ها و کابل ها را تولید می نماید.

سیم افشان 4×1 البرز الکتریک نور

مشخصات فنی سیم افشان 4×1

سیم افشان 4×1 البرز نور وظیفه انتقال جریان الکتریکی از یک نقطه به نقطه ای دیگر را دارا می باشد این سیم از جنس مس آنیل شده تولید است، این امر موجب شده ضمن آنکه محصول رسانایی قوی دارد، انعطاف پذیری بالاتری نیز داشته باشد و بتوان از آن در اجسام متحرک نیز استفاده نمود. تعداد هادی های این سیم افشان یک عدد است و سطح مقطع این هادی 4 میلی متر مربع می باشد. از این سیم افشان می توان در وسایل و تجهیزات حتی داخل و روی گچ کاری ساختمان ها استفاده نمود. به علاوه نصب آن در وسایل برقی، حفاظت سیستم های روشنایی و محیط های خشک و دورن لوله ها مجاز است.
ولتاژ نامی این مدل از سیم و کابل افشان برابر با 450 تا 750 ولت است . حداقل دمای مجاز برای نصب این محصول منفی 30 و بیشترین دما مثبت 80 درجه است. در دماهای خارج از این محدوده عایق سیم خاصیت خود را از دست داده و ممکن است کارایی محصول نیز کاهش یابد. از دیگر ویژگی های این سیم می توانیم به روکش از جنس PVC و ضخامت آن 0.8 میلیمتر اشاره کنیم. استفاده از این محصول می تواند خطر آتش سوزی را به میزان 50% کاهش دهد زیرا این سیم از بهترین متریال تولید شده است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت سیم افشان 4×1 البرز الکتریک نور و یا خرید سیم افشان 4×1 البرز الکتریک نور به سایت لایت هوم مراجعه نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
البرز الکتریک نور
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز
4 × 1
انواع
قیمت
حلقه ای 2,243,850 تومان
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری