برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشار نژاد خراسان افشان سایز 4

سیم افشان نمره 4 افشار نژاد خراسان - مناسب جهت استفاده در لوله خرطومی ها - دارای عایق PVC - هادی مسی آنیل شده - دارای انعطاف پذیری بالا - در رنگ های مشکی، قرمز، آبی، زرد سبز (ارت)

2,370,375 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
دوست داشتن100
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سيم افشان سایز  4 افشار نژاد خراسان

سیم افشان سایز 4 افشار نژاد خراسان در دسته انواع سیم و کابل افشار نژاد خراسان نوع تک رشته ای قرار دارد که در سیم کشی های ساختمانی جهت تامین برق کولرهای گازی، برق اصلی ساختمان، اجاق گازهای برقی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این سیم دارای هادی از جنس مس آنیل شده گروه 5 می باشد که انعطاف پذیری بالایی داشته و تشکیل شده از رشته های نازک مسی بهم تنیده است. روی این عایق را روکشی از جنس PVC تشکیل می دهد که در رنگ های قرمز، مشکی، آبی، زرد- سبز (ارت) تولید و عرضه می شوند. در خرید سیم و کابل باید توجه داشته باشید که هر رنگ بر اساس استانداردها نشان دهنده چیست به طور مثال سیم هایی با روکش زرد یا سبز به عنوان سیم و کابل ارت مورد استفاده قرار می گیرند.

سیم برق سایز 4 افشار نژاد خراسان به دلیل انعطاف پذیری بالا در سیم کشی ساختمانی استفاده زیادی دارد و می تواند جریان هر واحد را به راحتی انتقال دهد و بارهای مصرفی را تحمل کند. این سیم تک رشته ای مطابق با استانداردهای IEC، VDE و ISIRI ساخته و عرضه شده است و دارای ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت می باشد. سیم افشار نژاد خراسان یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان ایرانی در عرصه سیم و کابل می باشد و تمامی محصولاتش را مطابق با استانداردهای جهانی تولید کرده است بنابراین با اطمینان می توانید محصولات افشار نژاد خراسان را خریداری کرده و در سیم کشی های ساختمانی به کار ببرید.

مشخصات سیم سایز 4 افشار نژاد خراسان

سیم افشان سایز 4 افشار نژاد خراسان نسبت به سیم های مفتولی انعطاف پذیری بیشتری دارد به همین دلیل در محل هایی که نیاز به انعطاف بیشتری داریم مورد استفاده قرار می گیرد. سطح هادی مس آنیل شده با خلوص بالا است که کاملا شفاف و براق بوده و در جاهایی که نیاز به سیم منعطف با سطح مقطع 2.5 میلیمتر داشته باشید می تواند گزینه مناسبی باشد. از سیم افشان نمره 2.5 افشار نژاد خراسان می توانید در لوله های خرطومی زیر یا روی گچ، کانال های بسته، پانل ها یا وسایل برقی استفاده کنید البته به کار بردن این سیم ها به صورت مستقیم زیر گچ مناسب نیست.

سیم افشان سایز 4 افشار نژاد خراسان

سیم سایز 4 افشار نژاد خراسان در حالت خم شو می تواند در دمای منفی 5 تا مثبت 70 درجه عملکرد مناسبی داشته باشد همچنین اگر این سیم در حالت نصب ثابت باشد دامنه عملکرد آن بین منفی 30 تا مثبت 80 درجه می باشد. روی هادی مسی در این سیم عایق پی وی سی با ضخامت 0.8 میلیمتر کشیده شده است که این عایق در رنگ های مشکی، آبی، قرمز، زرد یا سبز که سیم ارت هستند موجود است. سیم برق خراسان سایز 4 به صورت کلاف های 100 متری تولید شده و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.

شما می توانید برای خرید سیم افشان سایز 4 افشارنژاد خراسان  و همچنین اطلاع از آخرین قیمت سیم سایز 4 افشان افشار نژاد خراسان در سایزهای مختلف به سایت لایت هوم مراجعه نمایید و با اطمینان و کسب اطلاعات محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
افشار نژاد خراسان
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
4
رنگ
آبی
سبز
قرمز
مشکی
انواع
قیمت
حلقه ای 2,370,375 تومان
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری