برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

داکت ساده با قابلیت پارتیشن بندی دانوب

تماس بگیرید
0 تومان
اندازه داکت یا ترانکینگ
ناموجود
تاریخ در دسترس بودن 1370-01-01
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

داکت ساده دانوب با قابلیت پارتیشن بندی

انواع داکت ساده با قابلیت پارتیشن بندی دانوب به لحاظ شکل ظاهری و عملکرد همانند داکتهای ساده معمولی می باشند با این تفاوت که اولا از نظر ظرفیت و ابعاد دارای اندازه های بزرگتری نسبت به مدلهای دیگر می باشند بنابراین می توان حجم زیادی از سیم ها و کابل های عبوری از یک محل را در داخل این محفظه ها جایگذاری نمود ثانیا این داکت ها به دلیل داشتن بدنه پهن می توانند پارتیشن بندی شوند تا مسیر عبوری سیم ها و کابلهای مختلف از یکدیگر جدا شوند به طور مثال گاهی در یک فضا لازم است سیم های مختلفی هم چون سیم برق و سیم تلفن که دو کاربری متفاوت دارند از داخل یک کانال بگذرند که در این صورت با استفاده از پارتیشن های جداکننده می توان مسیر عبوری را به چند بخش تقسیم نمود تا در اثر کنارهم قرارگیری این محصولات ، نویز ایجاد نشود.

  

داکت پارتیشن دار دانوب

 

داکت ساده دانوب با قابلیت نصب پارتیشن دارای ابعاد مختلفی می باشد که مشتریان می توانند هریک از این کانال ها با ظرفیت های مختلف را انتخاب نمایند و قطعات پارتیشن را به صورت جداگانه تهیه نموده و در فضای داخلی داکت نصب کنند.

طراحی بدنه این محصولات به گونه ای است که غیر قابل اشتعال هستند و در دمای حرارتی بالا می توانند بدون آسیب دیدن مورد استفاده قرار گیرند، این داکت ها قابلیت رنگ پذیری دارند و به دلیل داشتن انعطاف پذیری مطلوب مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکنندگی دارند. یکی دیگر از ویژگی های انواع داکت دانوب نوع پارتیشن دار  دارا بودن سطح صاف و صیقلی آنها می باشد که این خصوصیت سبب می شود لبه های تیز داکت ها سبب آسیب رسیدن به سیمها و کابل های عبوری نگردند.

دمای کارکرد مناسب برای انواع داکتهای دانوب بین منفی 15 تا مثبت 60 درجه است که همین امر استفاده از این محصولات را در مناطق سردسیری و گرمسیری میسر می سازد . به طور کلی انواع تولیدات این شرکت همانند داکت قابل پارتیشن بندی دانوب مطابق با استانداردهای IEC 61084-2-1 و 50085 DIN ENساخته می شوند و مشتریان می توانند با اطمینان نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دانوب
نوع محصول
داکت
جنس بدنه
ABS
نوع داکت
ساده
پارتیشن دار
لیست قیمت
انواع
قیمت
6×6 0 تومان
6×4 0 تومان
4×5 0 تومان
4×8 0 تومان
6×8 0 تومان
4×10 0 تومان
6×10 0 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری