صفحه اصلی دسته‌بندی نشده دزدگیر کلاسیک قابل اطمینان است؟!

دزدگیر کلاسیک قابل اطمینان است؟!

توسط مسلم زمانی
دزدگیر کلاسیک

آیا می توان به دزدگیر کلاسیک اطمینان کرد ؟

دزدگیر کلاسیک را می توان جزو بهترین دزدگیرهای ساخت ایران دانست که با امنیت بخشی بیش از 99 درصدی خطای بسیار پایینی دارد. از این رو برای بسیاری از اماکن کوچک و متوسط دزدگیر کلاسیک انتخابی ایده عال و کم نقص است که به لحاظ قیمتی نیز در رده میان قیمت های بازار قرار دارد. اما کلاسیک کاملا بی نقص است و معایب و مزایای آن چه می تواند باشد؟

چرا باید دزدگیر کلاسیک خرید؟

اگر قبلا از دزدگیر استفاده کرده باشید، می دانید که احتمال که دزدگیر بی دلیل به صدا درآمده باشد بسیار بیشتر از زمانی است که واقعا در محیط اتفاقی افتاده باشد و یا خطری آنجا را تهدید کند. پس مهمترین دغدغه خریداران دزدگیر کم شدن احتمال خطا و به صدا در آمدن آژیر دزدگیر است.

کلاسیک با این که طیف محصولاتش محدود است اما نشان داده که همه ی آنها از کیفیت بالایی بهره می برند و خطا در سیستم کلاسیک بسیار کم دیده میشود. چشمی بی سیم و باسیم این شرکت را می توان در نوع خود جزو بهترین ها دانست که حرکت هایی که در محیط انجام می شود را به درستی تشخیص داده و از آن طرف حرکات طبیعی کوچک نظیر پرواز حشرات آن را به خطا نمی اندازد.

مشکلات دزدگیر کلاسیک چیست؟

اگر بخواهیم در مورد مشکلات دزدگیر کلاسیک منصفانه بگوییم، موارد فنی جزو آنها نیستند. بیشتر نارضایتی افراد از برند کلاسیک در تنوع پایین تجهیزات و اکسسوری هایست. به گونه ای که مثلا مشتری برای تهیه چشمی وزنی باید از یک برند دیگر جنس خریداری کند، چرا که کلاسیک این محصول را در سبک خود ندارد. اکسسوری هایی نظیر چشمی وزنی، پدال ، مگنت ساده، سنسور لرزش از جمله مواردی است که با برند کلاسیک وجود ندارد و باید از برندهای متفرقه آن را تهیه کرد.

همانطور که گفته شد مورد فنی خاصی نیست که بشود از کلاسیک ایراد گرفت و تنها موردی که شاید جزو نواقص آن باشد محدود بودن سیستم آن است که این اشکال را ایجاد میکند که نتوان برای اماکن خیلی بزرگ از دزدگیر کلاسیک استفاده کرد.

قیمت محصولات کلاسیک

اگر بخواهیم در مورد قیمت دزدگیر کلاسیک بگوییم و آن را با محصولاتی نظیر پارادوکس مقایسه کنیم باید بگوییم دزدگیر کلاسیک، دزدگیر ارزانیست. اما اگر کسی به دنبال ارزان ترین محصول بازار باشد، ارزانتر از کلاسیک هم می توان محصول خریداری کرد. پس از این رو کلاسیک را می توان جزو میان قیمت های بازار دانست که به نسبت ارزان ترین ها اختلافی 30 درصدی دارد و به نسبت گرانقیمت ها که خارجی هم هستند اختلاف 2 تا 3 برابری دارد.

یکی از دلایل گران تر شدن پکیج دزدگیر کلاسیک به دلیل جدا بودن مرکز و تلفن کننده آن است که در خیلی از برندهای ایرانی نظیر سایلکس، بتا، فایروال و آی تی آر، مرکز و تلفن کننده درون یک باکس قرار گرفته که باعث پایین آمدن قیمت نهایی میگردد.

نمایندگی دزدگیر کلاسیک

کلاسیک در اکثر شهرها نمایندگی فعال دارد که میتوان از آنها تمامی محصولات این شرکت را خریداری کرد. یکی از نمایندگی های بزرگ کلاسیک فروشگاه دی سی ای کالا است که با فروش اینترنتی و حضوری این شرکت بهترین خدمات دهی را انجام میدهد. این فروشگاه که در شرق تهران واقع شده سفارش ها را در کمتر از 4 ساعت در تهران و کمتر از 2 روز به مشتریان خود در شهرستان می رساند. دو مورد از بهترین خدمات این فروشگاه ارسال رایگان مرسوله های بالای 3 میلیون تومان و همچنین اعزام نصاب جهت نصب و راه اندازی در تهران می باشد.

مقالات مرتبط

اشتراک
اعلام به من
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx