صفحه اصلی دسته‌بندی نشده معرفی 5 مدل بخاری برقی پر طرفدار

معرفی 5 مدل بخاری برقی پر طرفدار

توسط محیا محبی
معرفی 5 مدل بخاری برقی پر طرفدار

5 مدل از پر فروش ترین بخاری های برقی

بخاری های برقی قابل حمل یک راه عالی برای گرم کردن سریع در سرد ترین ماه های سال هستند. ما در این مطلب 5 مدل از بخاری های برقی پر طرفدار را به شما معرفی می کنیم. که شما می توانید به راحتی از سایت فروشگاه اینترنتی لایت هوم تهیه فرمایید. بخاری های برقی ده ها سال است که به عنوان منبع گرما در خانه ها وجود داشته اند تا گرما را برای ما فراهم کنند. یکی از دلایل محبوبیت آن ها به دلیل هزینه کمتر برای خرید و نگهداری آسان در مقایسه با سایر منابع گرما است. بخاری برقی معمولاً با برق کار می کنند. بخاری برقی با تبدیل برق به گرما با استفاده از فلزات به عنوان عناصر گرما کار می کنند. فلزات دارای مقاومت بالایی هستند که اجازه می دهد مقدار مشخصی جریان از طریق آن ها برای تامین گرمای مورد نیاز جریان یابد. انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی تبدیل می شود. در ادامه به مرفی این 5 مدل مطرح و پرطرفدار می پردازیم:

بخاری برقی فن دار آراسته

بخاری برقی آراسته دستگاهی است که برای ایجاد گرمایش به کار می رود. بدنه قرمز رنگ و چهار گوش آن این قابلیت را فراهم می آورد که این بخاری به روی میز قرار گیرد. بر روی آن صفحه ای با میله هایی ظریف و باریک قرار گرفته که می توان باعث حفاظت بیشتر آن گردد. پایه های این بخاری که با سطح قرار گرفته به روی آن فاصله ایجاد می کند، می تواند از بروز حادثه نیز جلوگیری کند. فن این دستگاه کمک می‌کند گرما به‌ صورت همگن در فضا منتشر شود.

بخاری برقی آراسته

این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک 4 کلید دیگر نیز می‌توان 4 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی یشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت‌ها استفاده شده است. همچنین دسته ای که در قسمت بالایی این بخاری برقی قرار گرفته است امکان جا به جایی آن را به راحتی فراهم می آورد. با روشن کردن بخاری، المنت های بخاری برقی آراسته روشن شده و باعث گرمای محیط می گردند. این بخاری فن دار می باشد، به این صورت که با روشن شدن فن های آن، جریانی از هوای گرم در محیط پراکنده می شود.

بخاری برقی زنبوری آراسته

بخاری برقی زنبوری آراسته مدل REHA2200 دارای کیفیت بالایی می باشد و از سری بخاری های قابل حمل آسان بوده که برای استفاده در هر محیطی قابل بکارگیری است.  این دستگاه دارای وزن سبکی می باشد و قابلیت قرار گیری بر روی زمین و یا میز را داشته و به کمک دسته قرار گرفته در بالای بخاری، قابلیت حمل و نقل دارد. تنظیم حرارت آن به وسیله پیچ قرار گرفته بر روی بدنه امکان پذیر بوده که در دو حالت این میزان دما تنظیم می شود. شکل ظاهری بخاری در عین مدرن بودن، بر گرفته از بخاری های قدیمی بوده و حس نوستالژی زیبایی را به محیط شما می دهد.

معرفی بخاری برقی زنبوری آراسته

بخاری برقی زنبوری آراسته مدل REHA2200 دارای تنوع بالایی از رنگ بدنه می باشد که شامل آلبالویی، قرمز، گیلاسی، قرمز روشن، قرمز تیره، قرمز مات و آجری است که زیبایی خاصی به محیط شما می دهد و این رنگ ها در اثر گرمای بدنه دچار آسیب نشده و کیفیت بالایی را به همراه دارد.  در کل بخاری برقی در مکان هایی که وسایل گرمایشی کمی داشته و یا امکان استفاده از وسایل گرمایشی گازی وجود ندارد، استفاده می شود و این بخاری نیز برای محیط هایی مانند منازل، اداره ها، شرکت ها و مغازه ها کاربردی است. این بخاری ها حمل آسانی داشته و به راحتی می توانید آن را از جایی به مکان دیگر انتقال دهید. این بخاری ها دارای قابلیت تنظیم میزان دما را داشته که با کمک پیچ قرار داشته شده بر روی بدنه است و همچنین دارای ایمنی بالایی بوده که منجر به آتش سوزی نمی شود.

بخاری برقی فن دار برفاب مدل 2800

بخاری برقی فن دار برفاب دارای طراحی جذاب و زیبایی می باشد که با ابعاد مناسب، امکان جا به جایی آسانی را به مصرف کنندگان عزیز می دهد. بخاری برقی یک وسیله گرمایشی مناسب می باشد که امروزه کاربردهای زیادی داشته و از آن در منازل، محل کار و رستوران ها استفاده شده و بسیار کاربردی است. تامین گرمایش این بخاری برقی از طریق مبدل نمودن جریان برق به انرژی گرمایی می باشد و به منظور این فرآیند، تعدادی المنت در ساختار آن مورد استفاده قرار گرفته است. این بخاری برقی وسیله گرمایشی بی خطر و راحتی به شمار می آید که برای راه اندازی آن نیاز به انجام هیچ گونه عملیات خاصی نمی باشد.

معرفی بخاری برقی فن دار برفاب مدل 2800

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800 دارای توان و قدرت حرارتی 2600 وات است که می تواند به خوبی گرمای محیط را تامین نماید. یکی از موارد دارای اهمیت در خرید بخاری برقی، داشتن متریال درجه یک و همچنین امنیت بالای آن می باشد که خرید مطمئنی را به همراه دارد. در واقع از گرم شدن المنت های موجود در دستگاه، حرارت ایجاد شده به بیرون منتقل شده و بصورت تابشی انتقال پیدا می کند. این محصول ایمنی بالایی در برابر واژگون شدن داشته و جهت گرما دهی آن رو به سمت جلو و بالا می باشد. حمل و نقل آسان و همچنین داشتن وزن مناسب دستگاه از ویژگی های بارز این محصول بوده که این امکان را به شما می دهد تا به راحتی در هر مکانی آن را راه اندازی نمایید. از موارد حائز اهمیت در هنگام قرار گیری دستگاه در محل مورد نظر این بوده که موادی که قابلیت اشتعال دارند، در نزدیکی بخاری قرار داده نشوند. این محصول دارای کلید جهت خاموش و روشن نمودن المنت ها و همچنین پیچ مربوط به شدت میزان گرما دارد.

بخاری برقی فن دار برفاب مدل 3000

بخاری برقی فن دار برفاب یک وسیله گرمایشی بی خطر و ایمن می باشد که برای راه اندازی آن نیاز به انجام هیچ گونه عملیات خاصی نمی باشد. بخاری برقی امروزه کاربردهای زیادی داشته و این محصول علاوه بر تامین گرمایش محیط، دارای طراحی زیبا و جذابی نیز می باشد. این محصول امکان جا به جایی آسانی داشته و کاربردهای آن در منازل، محل کار و رستوران ها می باشد. تامین گرمایش آن از طریق مبدل نمودن جریان برق به انرژی گرمایی می باشد و به منظور این فرآیند، تعدادی المنت در ساختار بخاری مورد استفاده قرار گرفته است.

معرفی بخاری برقی فن دار برفاب مدل 3000

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000 دارای دو رنگ بدنه سفید و خاکستری می باشد که در هنگام خرید محصول می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از این مدل ها را انتخاب نمایید. این بخاری برقی دارای توان 3000 وات است و به خوبی گرمای محیط را تامین کرده و می تواند گرمایش بالایی را ایجاد نماید. این مدل از نوع فن دار بوده و دارای متریال درجه یک و همچنین ایمنی زیادی می باشد. نوع گرمایش آن بصورت تابشی بوده و جهت گرمادهی بخاری رو به سمت جلو و بالا می باشد. یکی از موارد ایمنی مهم در مواجه با بخاری برقی، قرار ندادن وسایل قابل اشتعال در جلوی آن می باشد. این محصول دارای 4 دکمه جهت تعیین میزان گرما بوده و روشن و خاموش شدن المنت ها با کمک این دکمه ها تنظیم می شود. المنت های بکار رفته شده در آن از نوع شیشه ای بوده و عایق بخاری نسوز می باشد که کلیه متریال بکار رفته شده در آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ایمنی زیادی را به همراه دارد.

بخاری برقی 4 شعله فن دار ماد الکتریک

بخاری برقی فن دار ماد الکتریک از ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار بوده و جنس المنت های آن از کوارتز بوده و کابل بخاری نیز مقاومت بالایی داشته که در اثر افزایش دما دچار آسیب نمی شود. بخاری برقی برای استفاده در محیط های مختلف مناسب بوده و از آن در مکان هایی مانند منازل، محل کار و رستوران ها بکار برده می شود. این محصول قابلیت تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایش را داشته و این موضوع توسط المنت های موجود در دستگاه امکان پذیر است. این مدل از نوع چهار شعله بوده که به راحتی می توانید بسته به میزان گرمایش مورد نیاز خود، هر کدام از المنت های آن را روشن یا خاموش نمایید. از ویژگی های خوب بخاری های برقی ایمن بودن آنها بوده که خطر آتش سوزی در محیط را نیز ایجاد نمی کند و همچنین حمل و نقل آسانی دارد.

معرفی بخاری برقی 4 شعله فن دار ماد الکتریک

بخاری برقی 4 شعله فن دار ماد الکتریک مدل رویال دارای بدنه ای از جنس پلاستیک و فلز بوده که با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشیده شده است و این موضوع مانع از آسیب و تغییر رنگ بدنه می شود. این بخاری دارای حداکثر توان 2000 وات است که با روشن کردن هر چهار المنت آن صورت گرفته و دمای بالایی را در محیط ایجاد می کند. سیستم قطع کن آن در قسمت زیر بخاری می باشد که در مواقع جا به جایی یا واژگون شدن بخاری، المنت ها را خاموش کرده و از خطر آتش سوزی جلوگیری می کند. شما می توانید با کمک سه کلید تعبیه شده بر روی بخاری، هر کدام از المنت ها را بسته به مساحت مکان خود و همچنین میزان گرمایش مورد نیازتان روشن نمایید.

مقالات مرتبط

اشتراک
اعلام به من
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx