صفحه اصلی اخبار و مقالاتمقالات کلید و پریز چگونه کلید و پریز لاکچری را ارزان بخریم ؟

چگونه کلید و پریز لاکچری را ارزان بخریم ؟

توسط نجوا ایزدی
کلید و پریز لاکچری ارزان قیمت

کلید و پریز لوکس ولی ارزان قیمت!

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد بازارهای رقابتی محصولات گوناگون هر روزه با ویژگی های متفاوت و به روز شده در بازار خودنمایی می کنند. برای نمونه انواع کلید و پریزهای لاکچری که روز به روز با طراحی های زیباتر و ویژگی های کیفی برتر به بازار این نوع محصولات عرضه می شود.

اکنون دیگر کلید و پریزها فقط تجهیزاتی برای روشنایی و استفاده از وسایل برقی به حساب نمی آیند. بلکه کلید و پریز در انواع گوناگون و در ساختمان های مختلف به عنوان یک المان مهم از دکوراسیون داخلی شناخته می شوند و از اهمیت بالایی برخوردارند.

با این وصف اغلب مصرف کنندگان و طراحان دکوراسیون داخلی خواهان استفاده از انواع کلید و پریز لاکچری هستند. اما این میانه قیمت بالای کلید و پریزهای لوکس که اغلب از برندهای خارجی هستند مصرف کنندگان را با چالش مواجه نموده است.

در این مقاله تلاش می کنیم با معرفی برخی از بهترین برندهای داخلی که انواع کلید و پریز لوکس را با کیفیت و قیمتی مناسب تولید و ارائه می کنند به کاربران گرامی معرفی نماییم. در واقع شما با مطالعه این مقاله و شناختی که به دست خواهید آورد می توانید با صرف کمترین هزینه لوکس ترین کلید و پریزها را تهیه نمایید.

انواع کلید و پریز لاکچری

پیش از آن که به معرفی چند برند ممتاز کلید و پریز ایرانی لوکس بپردازیم باید به چند نکته اساسی اشاره کنیم. گفتیم که کلید و پریزها امروزه به عنوان المان‌های کوچک اما مهمی در دکوراسیون خانگی شناخته می شوند و از این رو برای مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

با این وصف ذکر این نکته الزامی است که نباید فراموش کنیم کلید و پریزها هر چقدر هم که زیبا و خوشرنگ باشند و سبب شوند محیط ما زیبایی دوچندان داشته باشد، وسایلی برقی به شمار می روند.

بنابراین علاوه بر زیبایی ،کیفیت کارایی و ایمنی این محصولات نیز از جمله موارد بسیار حیاتی است که باید به هنگام خرید این محصولات به آن توجه ویژه ای نشان داد.

به طور کلی یک کلید و پریز استاندارد از دو بخش مکانیزم و فریم تشکیل می شود. امروزه در بازار این محصولات تولید کنندگان با ایجاد تنوع چشمگیر در طراحی هر دو بخش انواع کلید و پریز فستیوالی از انواع گوناگون این محصولات را به مشتریان ارائه می کنند.

این انواع گوناگون را می توان در دسته بندی های معرفی نمود. برای مثال یکی از انواع کلید و پریزهای لاکچری، کلیدهای لمسی هستند.

کلید و پریزهای تاچ امروزه از جذاب ترین و پرفروش ترین انواع این محصولات به شمار می رود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کلیدهای لمسی قابلیت استفاده از آنها در خانه های هوشمند است.

کلید های لمسی دارای انواع کلید یک پل، کلید دوپل، کلید سه پل، کلید چهارپل، کلید کولر و غیره می باشند. اما کلید و پریزهای لاکچری دارای انواع دیگری مانند کلید و پریزهای مدرن و کلید و پریزهای طرح کلاسیک و البته کلید و پریزهای آنتیک می باشد. در ادامه به معرفی برخی برندهای ایرانی و با کیفیت این نوع محصولات خواهیم پرداخت.

کلید و پریز لاکچری را ارزان بخرید

مسئله بسیار ساده است. مصرف کنندگان زیادی به دلایلی که مفصلا ذکر کردیم خواهان استفاده از انواع کلید و پریز لاکچری هستند. اما از طرفی برندهای خارجی که این نوع کلید و پریزها را تولید می نمایند به لحاظ قیمت محصولات در رنج بالایی قرار دارند و این امکان انتخاب و خرید را برای بسیاری از مشتریان محدود می نماید. با این وصف باید به دنبال راه حل دیگری برای رفع این مشکل باشیم‌. ما در این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم با انتخاب برندهای معتبر داخلی که در کار تولید انواع کلید و پریز لاکچری هستند محصول دلخواه خود را با قیمتی به مراتب پایین‌تر به دست بیاورید.

در ادامه به معرفی تعدادی از برندهای کلید و پریز لاکچری ایرانی می پردازیم :

انواع کلید و پریز لاکچری آنتیکو که یک برند ایرانی معتبر است با تنوعی چشمگیر در بازار موجود است. کلید و پریزهای لوکس آنتیکو در انواع مختلف این امکان را به مصرف کنندگان می دهد که قاب کلید و پریز مورد نظر خود را بر اساس محیط سفارش بدهد.

کلید و پریز لاکچری آنتیکو

همچنین انواع کلید و پریز لاکچری آنتیکو دارای مکانیزم داخلی لگراند فرانسه است که سبب استحکام و دوام بالای این محصول می شود. علاوه بر آن قاب کلید و پریز آنتیکو نیز دارای آبکاری با ضمانت 20 ساله است.

کلید و پریز ویرا الکتریک یکی دیگر از برندهای معتبر داخلی در زمینه تولید انواع کلید و پریز لاکچری است. محصولات این برند داخلی نیز در عین حال که به لحاظ قیمت بسیار ارزان تر از نمونه های مشابه خارجی هستند به راحتی می توانند از نظر کیفی و زیبایی با رقبای خارجی خود برابری نمایند.

کلید و پریز لوکس ویرا

در واقع شما می توانید با انتخاب کلید و پریز ویرا یا طرح های خاص محصولات ویرا در رنگ و طرح‌ هایی جذاب، زیبایی دکوراسیون محیط منزل و یا هر مکان دیگری را تضمین نمایید.

در پایان این مقاله باید اشاره نماییم که برندهای گوناگون دیگری نیز در زمینه تولید انواع کلید و پریز لاکچری در میان تولیدکنندگان داخلی این نوع محصولات وجود دارد که می شود با هزینه ای مناسب از محصولات متنوع و با کیفیت آنها نیز بهره برد.

مقالات مرتبط

اشتراک
اعلام به من
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx