صفحه اصلی آموزش معرفی 4 برند برتر داکت و ترانکینگ در ایران

معرفی 4 برند برتر داکت و ترانکینگ در ایران

توسط نجوا ایزدی
معرفی 4 برند تولید کننده داکت و ترانکینگ

داکت ها و ترانکینگ ها برای مرتب کردن سیم ها و کابل های ساختمانی به کار می روند. با استفاده از این محصولات که به صورت عمودی یا افقی نصب می شوند می توان مسیرهایی مشخص را برای عبور و انتقال سیم و کابل ها و همچنین نگهداری از آنها ایجاد کرد.

داکت ها و ترانکینگ ها معمولا از مواد پلاستیکی مقاوم با کیفیت بالا ساخته می شوند و می توانند به صورت یکپارچه و یا قابل جداسازی باشند. در واقع داکت ها ساده هستند و مسیر عبور سیم و کابل ها را فراهم می کنند. ولی ترانکینگ ها این قابلیت را دارند که روی آنها تجهیزات دیگری مثل پریزهای مختلف و تجهیزات شبکه نصب گردد.

هدف اصلی استفاده از داکت و ترانکینگ، مرتب کردن و محافظت از سیم ها و کابل ها است. این روش به کاربران اجازه می دهد تا سیم ها و کابل ها را در مسیر مشخصی قرار دهند و از آنها به عنوان یک پنهان کننده و نظم دهنده استفاده کنند.

نصب و کاربرد انواع داکت و ترانکینگ

ترانکینگ ها این برتری را دارند که شما می توانید انواع پریز های مورد نیازتان را روی آنها نصب کنید. تا امکان برقراری ارتباط بین سیم ها و دستگاه های مختلف را فراهم کنند. این پریز ها به کاربران اجازه می دهند تا به راحتی سیم ها را به دستگاه های مورد نظر متصل کنند و از آنها استفاده کنند. در ادامه به معرفی چهار برند برتر تولید کننده داکت و ترانکینگ می پردازیم :

داکت و ترانکینگ لگراند

برند لگراند یکی از برندهای معروف فرانسوی و تولید کننده انواع کالای برقی اعم از داکت و ترانکینگ است. کیفیت بالای محصولات این برند، آن را به یکی از پیشروان در طراحی و تولید انواع داکت و ترانکینگ تبدیل کرده است . محصولات لگراند با کیفیت بالا و قابلیت اجرای پروژه‌های مختلف را دارا هستند و در سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارند. همچنین، این برند به دلیل استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و نوآوری در طراحی، به مشتریان خود اطمینان می‌دهد.

داکت و ترانکینگ لگراند

مجموعه‌ی محصولات لگراند شامل داکت‌های فلزی، داکت‌های پلاستیکی، ترانکینگ‌های فلزی، ترانکینگ‌های پلاستیکی، انواع کابل شبکه، پچ پنل، پچ کورد، کف خواب و غیره است. داکت‌های فلزی لگراند با استفاده از فولاد ضد زنگ تولید می‌شوند که باعث مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می‌شود. این داکت‌ها همچنین دارای پوشش ضد زنگ برای مقابله با عوامل خوردگی هستند.

در خرید داکت و ترانکینگ لگراند به اصل بودن کالا و خرید از نمایندگی های رسمی این شرکت دقت نمایید چرا که کالاهای تقلبی زیادی با نام لگراند روانه بازار شده اند.

داکت و ترانکینگ سوپیتا

یکی از برندهای ایرانی تولید کننده تجهیزات داکت و ترانکینگ، سوپیتا است که در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده کرده که انعطاف پذیری منحصر به فردی دارند. محصولات این شرکت غیر قابل اشتعال هستند و سطحی صاف با شفافیت بالا دارند. این محصولات در اندازه های مختلف تولید می شوند که می توانند با توجه به حجم سیم و کابل ها مورد استفاده قرار گیرند.

اگر به دنبال خرید داکت و ترانکینگ و تجهیزات مربوط به آن بین کالاهای ایرانی هستید یکی از برندهای مورد اعتماد، سوپیتا است. از ویژگی های دیگر محصولات این شرکت، ارائه انواع داکت و ترانکینگ با طرح چوب است که می تواند با برخی دکورهای شما هماهنگ گردد.

داکت و ترانکینگ سوپیتا

داکت و ترانکینگ البرز

محصولات داکت و ترانکینگ البرز طبق استانداردهای بین المللی ولی در ایران تولید می شوند. این شرکت با تولید محصولاتی با کیفیت توانسته است نظر مشتریان زیادی را جلب نماید. تجهیزات داکت و ترانکینگ البرز مجهز به درب های قفل شو هستند که به راحتی هم باز می شوند و نیازی به بست های مخصوص ندارند.

محصولات داکت و ترانکینگ البرز با طراحی های جدید تولید شده اند و دارای گواهینامه استاندارد ISO 9001-2008 از شرکت TUV NORD آلمان می باشند و شما می توانید با بهره مندی از قمیت داکت و ترانکینگ البرز با رنج مناسب از ویژگی های این داکتها بهره مند گردید.

داکت های ساده، داکت های لوله ای، قرنیزی، پارتیشن دار و انواع ترانکینگ از محصولات البرز هستند.

داکت و ترانکینگ البرز

داکت و ترانکینگ دانوب

محصولات دانوب از پرطرفدارترین تولید کننده های ایرانی در زمینه تجهیزات شبکه هستند. این محصولات کیفیت و دوام بالایی داشته و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده اند. ترانکینگ های دانوب در سایزهای مختلف و مطابق با ترانکینگ های لگراند ساخته شده اند ولی از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به برند لگراند برخوردار هستند.

از تولیدات دانوب می توان انواع داکت دیواری و زمینی، انواع ترانکینگ و تمامی تجهیزات مربوط به شبکه پسیو را نام برد. ترانک دانوب در سه سایز مختلف با مواد مرغوب تولید می شود که در بازار آن ها را با نام طرح لگراند نیز می شناسند.

داکت و ترانکینگ دانوب

نصب و استفاده از داکت و ترانکینگ

داکت و ترانکینگ‌ها ابزارهایی هستند که به منظور مرتب‌سازی و سازماندهی سیم‌ها و کابل‌ها در یک ساختمان استفاده می‌شوند. این محصولات از مواد مختلفی مانند پلاستیک، فلز و چوب تهیه می‌شوند و به شکل مسیرهای بلند و باریکی طراحی می‌شوند.

درون این محفظه ها فضای کافی برای قرار دادن کابل‌ها و سیم‌ها وجود دارد و به این صورت که کابل‌ها از دسترسی دیگران محافظت می‌شوند. همچنین ترانکینگ ها قابلیت نصب انواع پریزها و سوکت‌ها را نیز دارا می‌باشند. به این ترتیب، می‌توان در هر نقطه از ساختمان به راحتی به پریزها و سوکت‌ها دسترسی داشت و از آن‌ها استفاده کرد.

به کمک داکت و ترانکینگ‌ها، می‌توان سیم‌ها و کابل‌ها را به صورت منظم و بدون هیچ گونه خرابی و نقصی در ساختمان قرار داد و از دچار شدن به مشکلاتی مانند دریافت خطاها و قطعی در شبکه‌های برقی و ارتباطی جلوگیری کرد.

مقالات مرتبط

اشتراک
اعلام به من
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx