صفحه اصلی اخبار روز دنیا سیستم های جدیدی از LED با جریان ثابت

سیستم های جدیدی از LED با جریان ثابت

توسط عبدالرضا بدیعی
سیستم های جدیدی از LED با جریان ثابت

سیستم های جدیدی از LED ها با جریان ثابت

شرکت Revolution Micro با یک محصول جدید انقلابی دیگر بازگشته است. سری Avici V، یک LED با طیف کم مصرف، قابل برنامه ریزی و کاملا ضد آب می باشد که به درایو جریان ثابت ارتقا یافته است. این ارتقا مزیت های متعددی را به همراه داشته و محصولی قابل اعتمادتر و ارزان تر را به وجود آورده است.

در این سیستم تمام چراغ ها با یک منبع تغذیه جریان ثابت، به منبع تغذیه مرکزی و کنترل کننده متصل می شوند. این چراغ ها با وجود عمر 150 هزار ساعته – 3 برابر استاندارد صنعتی – دیگر برای دریافت و تفسیر دستورها از کنترل کننده و حذف نقاط ضعف احتمالی، نیازی به تجهیزات الکترونیکی خود ندارند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که در صورت از کار افتادن دیودی، سایر دیودهای اطراف آن به صورت خودکار سطح توان خود را ارتقا می دهند، بنابراین روشنایی ثابت و بازده قابل اطمینان خود را بدون نیاز به تعویض تجهیزات حفظ می کنند.

سیستم جدیدی از LED

این دیودها به راحتی فشار اضافی را کنترل می کنند و دما همچنان پایین می ماند. همین موضوع، دلیل قابل اعتماد بودن و کارایی این چراغ ها است. این تکنولوژی نسبت به سیستم های جریان غیر ثابت، می تواند برای یک اتاق ِکشت، روشنایی مناسبی را در مدت زمان طولانی تر فراهم کند.

سیستم سری Avici V با توجه به هزینه بسیار پایین تر در هر وات نسبت به طرح های رقبا، قیمت ارزان تری نسبت به آنها دارد، نیازی به قطعات الکترونیکی خاصی ندارد، بنابراین تعدد اجزا آن کمتر است و ابعاد سیم ها بسیار کوچک هستند. این چراغ ها را می توان بدون در نظر گرفتن تجهیزات به هم متصل کرد و نصب و تعمیر آنها را آسانتر می کند. به طور کلی، Avicii Block II کشت را قابل اطمینان تر و مقرون به صرفه تر می کند.
Avici V Series Block II به طور رسمی برای خرید مستقیم از Revolution Microelectronics در دسترس است.
منبع : https://revolutionmicro.com

مقالات مرتبط

اشتراک
اعلام به من
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx