صفحه اصلی اخبار و مقالاتاخبار روشنایی معرفی 10 مدل چراغ دیواری ارزان

معرفی 10 مدل چراغ دیواری ارزان

توسط نجوا ایزدی
معرفی 10 مدل چراغ دیواری ارزان

رایج ترین نوع نورپردازی دیوار، استفاده از چراغ دیواری است. چراغ دیواری ارزان شامل طیف گسترده ای از سبک ها و اندازه ها، با بسیاری از گزینه های نوری متفاوت هستند. چراغ دیواری می تواند ظاهری کلاسیک داشته باشد و در محیط های منازل و یا هتل ها و سالن های پذیرایی به کار رود و یا می تواند مدرن و دکوراتیو باشد و در کنار روشنایی های منازل، کافه، رستوران یا محیط های اداری به کار رود.

 همان طور که می دانید توجه به نورپردازی در محیط های مختلف بسیار حائز اهمیت است و می تواند تاثیر شگرفی در دکوراسیون شما داشته باشد. از این رو انتخاب یک چراغ دیواری ارزان ولی با کیفیت بسیار قابل تامل است. چراغ دیواری نیز یکی از روشنایی ها می باشد که استفاده از آن در محیط های مختلف از چند جهت مورد توجه است در ابتدا نوری است که در محیط منتشر می سازد هم می تواند به عنوان یکی از منابع اصلی روشنایی به کار رود و هم می تواند در کنار نورهای اصلی به عنوان نور کمکی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو سایت فروشگاه اینترنتی لایت هوم بر آن شده است تا با معرفی 10 برند متفاوت و همچنین مدل های مختلف ارزان ولی با کیفیت خوب شما را در انتخاب هرچه بهتر و مقرون به صرفه 

چراغ دکوراتیو 2 وات دو طرفه مربع رسام

چراغ دکوراتیو مربع رسام دارای شکل ظاهری زیبایی می باشد که می تواند سبب جلوه ای متفاوت به محیط شما شود. از چراغ دکوراتیو در محیط هایی مانند منازل، شرکت ها، مطب ها، کافی شاپ ها و رستوران ها استفاده شده که جلوه ای متفاوت را ایجاد می کند. چراغ های دکوراتیو نقش مهمی را در زیباسازی محیط داشته و برای فضاهای مدرن بسیار کاربردی می باشد و از آن جهت نوردهی بر روی تابلو و یا دیوارهای مختلف استفاده می شود.
ویژگی نوری چراغ دکوراتیو رسام
چراغ دکوراتیو دو طرفه رسام دارای لنز تخت بوده که این نوع لنزها نور را در زاویه مطلوبی پخش کرده. زیبایی خاصی را به محیط می بخشد. نوع لامپ بکار رفته شده در چراغ نیز LED می باشد که نوردهی یکنواخت و مطلوبی دارد و این نور فاقد اشعه ایکس و مادون قرمز است و به همین دلیل سبب خستگی و خیرگی چشم نمی شود.

چراغ دکوراتیو 2 وات دو طرفه مربع رسام

چراغ دیواری خطی هاتو مدل 1424L

چراغ دیواری دکوراتیو هاتو که می تواند در فضاهای داخلی منازل، سالن های پذیرایی، اداره ها و به طور کلی هر محلی که نیاز به تامین روشنایی دیواری دارید مورد استفاده قرار گیرد. این چراغ تشکیل شده از بدنه ای آهنی و پلکسی است که در ساختمان داخلی آن یک سرپیچ E27 قرار دارد. چراغ دیواری هاتو طراحی بدنه زیبایی دارد و به رنگ مشکی و سفید تولید می شود که شما می توانید یکی از این رنگ ها را متناسب با سایر المان های محیط انتخاب کنید.

همچنین در انتخاب رنگ این چراغ سعی شده است از دو رنگ اصلی استفاده شود که این رنگ ها عمومیت دارند و با هر دکوراسیونی هماهنگ می شوند. از این چراغ ها برای نورپردازی محیطی فضاها استفاده می شود که علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز، جزئی از طراحی داخلی ساختمان محسوب شده و با هماهنگ شدن سایر اشیاء می تواند به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

چراغ دیواری خطی هاتو

چراغ دیواری سنسور دار چهارگوش دوستان مدل پاتریس شیشه ای

چراغ دیواری سنسور دار مدل پاتریس دارای کفی فلزی و بدنه شیشه ای است. این چراغ دارای بدنه چهارگوش و شیشه است و رنگ آن سیاه می باشد. این چراغ قابل استفاده در دیواری های تمامی اماکن از جمله اتاق ها، راهروها در ادارات، منازل و… است. استفاده از لامپ های کم مصرف یا ال ای دی نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت، بنابراین می توان استفاده از این چراغ را بسیار مناسب دانست.

این چراغ با استفاده از سنسور تشخیص حرکت قادر است به طور خودکار چراغ را روشن کند. به اضافه اینکه تایمر آن بعد از چند دقیقه به طور خودکار چراغ را خاموش می کند. چراغ دیواری سنسور دار مدل پاتریس دارای بدنه ای سیاه رنگ و شیشه ای است که بر روی آن طرح گل سفید به چشم می خورد. شکل زیر نشان دهنده کفی این چراغ است.

چراغ دیواری سنسور دار چهارگوش دوستان

چراغ دیواری ساندویچی E27 ترک الکتریک مدل 171

چراغ دیواری ساندویچی دارای شکل ظاهری ساده و زیبایی می باشد که در دو اندازه متوسط و بزرگ می باشد. این چراغ ها می توانند به عنوان نوری مکمل و یا اصلی به کار برده شده و قابلیت استفاده در محیط هایی مانند سرویس بهدتشتی و یا راهرو منازل، اداره ها، شرکت ها و مطب ها را دارند. تنوع بالای محصولات ترک الکتریک و همچنین کیفیت زیاد آنها سبب استقبال مشتریان از این چراغ ها شده است.

چراغ دیواری با سرپیچ E27 ترک الکتریک بدون لامپ عرضه شده و شما می توانید برحسب نیاز خود مدل و رنگ لامپ مورد نظرتان را خریداری نمایید. چراغ دیواری متوسط ترک الکتریک مدل 171 دارای ابعاد بیرونی 285 میلی متر است و نصب آن به صورت روکار می باشد که با کمک چند براکت و پیچ امکان پذیر است. این چراغ دیواری دارای رنگ بدنه سفید می باشد که با بیشتر دکوراسیون ها قابلیت هماهنگی داشته و سبب زیبایی محیط شما نیز می شود.

چراغ دیواری ساندویچی

چراغ دیواری کاریکسی مدل کلاسیک مثلثی

چراغ دیواری کلاسیک مثلثی کاریکسی فضای کمی را اشغال می کند و علاوه بر تامین روشنایی با دارا بودن ظاهری زیبا می تواند به عنوان یک عنصر تزیینی نیز در طراحی دکوراسیون یک محیط مورد استفاده قرار گیرد. چراغ دیواری کاریکسی مدل کلاسیک مثلثی از یک پایه MDF مثلثی تشکیل شده است که روی دیوار نصب می گردد و شیشه استفاده شده در آن سکوریت خارجی نشکن است که در برابر عوامل خارجی مقاومت بالایی دارد و همچنین می توان از این چراغ در راهروها یا راه پله ها نیز استفاده کرد. طراحی بدنه این چراغ به گونه ای است که برای محیط های اداری و تجاری گزینه مناسبی می باشد.

 البته در انتخاب این چراغ ها باید دقت کرد که اولا با سایر المان های محیط هماهنگی داشته باشد ثانیا در هر محل چراغ مناسب انتخاب شود به طور مثال چراغ های دیواری کاریکسی بیشتر برای محیط های اداری و تجاری طراحی شده اند البته به این معنی نیست که این چراغ را نمی توان در منزل به کار برد. این چراغ دیواری دارای سرپیچ E27 است که با انواع لامپ قابل استفاده است البته امروزه که توجه که صرفه جویی در مصرف انرژی بحث داغی است بهتر است برای کاهش هزینه ها از لامپ ال ای دی استفاده شود تا هم نوری سالم و یکنواخت در فضا منتشر گردد و هم انرژی به صورت بهینه مصرف شود.

چراغ دیواری کاریکسی

چراغ دیوارکوب E27 ستاره شمال مدل G14

چراغ دیواری E27 ستاره شمال مدل G14 دارای ظاهری زیبا و خاص می باشد که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و با استفاده از این چراغ هم در جهت روشنایی محیط و هم در جهت زیبایی آن، از این محصول متفاوت استفاده نمایید. چراغ دیوارکوب جزو المان های مکمل به حساب می آیند و می توانند هم زمان با لوسترها استفاده شده و با تابیدن نور به دیواره ها، در بزرگتر نشان دادن فضا و زیباسازی محیط نیز تاثیر داشته باشند. بطور کلی نورهای مرکزی سبب کوچکتر نشان دادن محیط و نورهای تابیده شده به دیوارها، سبب بزرگتر نشان دادن فضا می شوند.

چراغ دیواری E27 ستاره شمال دارای رنگ بدنه مشکی و سفید می باشد. جنس بدنه آن از آلومینیوم می باشد که مقاومت بالایی داشته و در مقابل عوامل محیطی دچار آسیب نمی شود. محصولات ستاره شمال با کیفیت بالا و طول عمر زیادی عرضه می شوند و دارای 2 سال ضمانت کالا می باشند.

چراغ دیوارکوب ستاره شمال

چراغ دکوراتیو و دیواری 6 وات 4m مدل آروانا AROWANA

چراغ دکوراتیو دیواری 4m مدل آروانا مدلی جذاب و شیک است که می تواند جلوه ای متفاوت را به محیط زندگی و محل کار شما ببخشد این چراغ دیواری با دارا بودن کیفیت و استحکام بالا نه تنها در محیط های داخلی مثل راه پله و لابی ساختمان کاربرد داشته بلکه می توان از آن در محیط های باز همانند باغ ها، در حیاط ساختمان ها و … نیز استفاده نمود. این چراغ در عین کاهش مصرف انرژی الکتریکی تا سقف 90 درصد و کاهش هزینه های برق مصرفی، می تواند نوری با کیفیت و درخشان را به محیط اطراف خود ببخشد.

چراغ دیواری 6 وات آروانا یکی از مدل های پر فروش سری چراغ دیواری های 4m است که در مقایسه با سایر محصولات مشابه خود کیفیت و مقاومت بالاتری داشته و دارای طول عمر بیشتری نسبت به آن می باشد از مهمترین علل این امر می توانیم به استفاده از لامپ های ال ای دی در ساخت آن اشاره کنیم که موجب شده محصول علاوه بر تولید نوری درخشان و با کیفیت، مصرف انرژی کمی داشته و عمر طولانی داشته باشد این لامپ های در مقایسه به لامپ های رشته ای حرارت و گرمای کمتری را به محیط منتقل خواهد نمود. لامپ های این محصول از انواع لامپ های COB و SMD است.

چراغ دکوراتیو و دیواری آروانا AROWANA

چراغ دکوراتیو و دیواری فاین الکتریک مدل FEC-162-1

چراغ دکوراتیو و دیواری مدل FEC-162-1 در دسته چراغ های تزیینی بیرون ساختمانی قرار دارد و از آنجا که امروزه نورپردازی فضاهای باز و نماهای ساختمانی نیز به شدت مورد توجه واقع شده است استفاده از این نوع چراغ های دکوراتیو متداول شده است به طور مثال در صورتی که بخواهید ورودی درب ساختمان خود با یک چراغ زیبا روشن نمایید، چراغ های دکوراتیو را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین استفاده از از این محصول در دیزاین و نورپردازی دیوار های دور حیاط نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نور ساطع شده از این چراغ دیواری به صورت هاله ای می باشد و رنگ روشنایی آن قابلیت انتخاب توسط کاربر را دارا می باشد.

چراغ دکوراتیو و دیواری فاین الکتریک دارای یک لامپ GU10 با ماکزیمم توان 50 وات است و همچنین این محصول دارای ضریب حفاظتی IP65 می باشد که این عدد نشان می دهد چراغ دیواری FEC در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است بنابراین می توان آن را در محیط های بیرون از منازل همچون حیاط ها و کلا فضا های سر باز نیز به کار برد. چراغ دکوراتیو و دیواری مدل FEC-162-1 دارای ابعادی برابر 100 میلی متر در 155 میلی متر می باشد و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

چراغ دکوراتیو و دیواری فاین الکتریک

چراغ دیواری پارکی SPN مدل SPN WL5012-1R

چراغ دیواری SPN مدل SPN WL5012-1R دارای دو رنگ بدنه سفید و مشکی می باشد. این چراغ دیواری به دلیل داشتن درجه حفاظت بالا قابلیت استفاده در محیط های بیرونی را داشته است. در اثر گرد و غبار، سرما و گرما و رطوبت و بارندگی دچار سوختگی و یا آسیب به بدنه آن نمی شود. این محصول بدون لامپ عرضه می گردد و قابل استفاده با لامپ های دارای سرپیچ GU10 است. که شما می توانید بسته به نیاز خود و مقدار روشنایی مطلوبتان از لامپ مربوطه با توان مورد نظرتان استفاده نمایید.

چراغ دیواری پارکی SPN به صورت روکار نصب می شود و قابل نصب برای مکان هایی مانند حیاط منازل، نمای ساختمان، لابی، هتل ها، ویلاها و داخل منازل می باشد. این چراغ حیاطی دارای شکل ظاهری ساده و زیبا بوده و قابلیت ست شدن با بیشتر محیط ها و دکوراسیون ها را دارد و با دو اندازه مختلف عرضه می گردد. این محصول دارای طول عمر بالایی بوده و دچار زنگ زدگی و یا خوردگی نمی شود و به همراه دو سال ضمانت عرضه می گردد.

همانطور که پیش تر اشاره شد این چراغ دارای دو رنگ بدنه مختلف می باشد که هر کدام از رنگ ها قابلیت ست شدن با بیشتر محیط ها را دارد و با سرپیچ GU10 بوده که قابلیت اتصال به بیشتر لامپ های دارای این سرپیچ را دارد. چراغ های دیواری جزو نورهای مکمل در محیط می باشند که می توانند علاوه بر روشنایی بیشتر محیط، به بزرگتر دیده شدن فضا نیز کمک کنند، چرا که تابیده شدن نور به دیواره ها باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شود.

چراغ دیواری SPN

چراغ دیواری فانتزی آرتا کد 111/2

چراغ دیواری لوکس آرتا کد 111/2 دارای دو شاخه نگهدارنده لامپ می باشد. چراغ دیواری فانتزی و مدرن آرتا مناسب دکوراسیون های مدرن و فانتزی امروزی است. چراغ های دیواری در زمان های قدیم بیشتر جنبه کاربردی داشتند و از زیبایی چندانی برخوردار نبودند، اما امروزه علاوه بر آنکه کاربردی عالی در فضاهای مختلف دارند. می­توانند زیبایی خاصی را در چیدمان و دکوراسیون انواع فضاها داشته باشند و به عنوان وسیله ای تزئینی نیز برای دیوار در نظر گرفته شوند. دو عدد سرپوش قیفی مانند بر روی لامپ های چراغ دیواری آرتا کد 111/2 قرار دارند و دو لوله فلزی نگهدارنده سرپوش ها در دو انتهای یک میله فلزی نصب شده اند. برای جذابیت بیشتر این چراغ دیواری دو عدد شیر فلکه تزئینی قرمز رنگ بر روی لوله ها نصب شده است.

چراغ دیواری فانتزی آرتا

شما می توانید در فروشگاه لایت هوم مجموعه گسترده ای از انواع چراغ های دیواری با رنج قیمت های متفاوت را مشاهده نمایید تا محصول مورد نظرتان را با اطمینان انتخاب کنید.

مقالات مرتبط

اشتراک
اعلام به من
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx