صفحه اصلی سوالات متداول چگونه یک چراغ حیاطی و پارکی مناسب انتخاب نمایید!

چگونه یک چراغ حیاطی و پارکی مناسب انتخاب نمایید!

توسط نجوا ایزدی
سوالات متداول چراغ های حیاطی و پارکی

محوطه روشن و زیبا یا حیاطی تاریک و بی نور ؟! حتما شما هم یک حیاط نورپردازی شده و روشن را به محیطی تاریک ترجیح می دهید، چراغ های حیاطی و پارکی این کار را برای شما انجام می دهند و ضمن تامین روشنایی محیط در زیبایی فضا نیز تاثیر شگفت انگیزی دارند. چراغ های پارکی یکی از پرکاربردترین روشنایی ها در نورپردازی محوطه های بیرونی می باشند به طور مثال از بالکن و دیوار یک حیاط کوچک گرفته تا نورپردازی یک پارک چندین هکتاری همه و همه با استفاده از این چراغ های زیبا انجام می شوند. اگر شما هم قصد دارید برای نورپردازی ویلا، حیاط منزل، محوطه بیرونی ساختمان و یا هر جای دیگری از این چراغ ها استفاده نمایید قطعا با تنوع بالایی از محصولات مواجه می شوید که جنس بدنه، تکنولوژی ساخت و رنگبندی های متنوعی دارند پس قبل از خرید نکات مختلف را در نظر بگیرید. در این مقاله سعی کرده ایم تعدادی از سوالات متداولی که در رابطه با چراغ های حیاطی و پارکی و خرید این محصولات برای شما پیش خواهد آمد را بررسی نماییم تا بتوانید خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

1.جنس بدنه چراغ های حیاطی و پارکی چیست ؟

چراغ های حیاطی و پارکی دارای دو نوع جنس بدنه هستند، چراغ های آلومینیومی و چراغ های پلی کربناتی که چراغ های پارکی با بدنه آلومینیوم دایکاست معمولا بیشترین استفاده را داشته و دارای مقاومت بالاتری هستند ولی اگر دنبال چراغ ارزان قیمت هستید باید محصولاتی با بدنه پلاستیکی یا پلی کربناتی را انتخاب نمایید.

2.چراغ های حیاطی و پارکی دارای پایه هستند یا بدون پایه باید خریداری شوند ؟

محصولاتی مانند چراغ های دیواری، سردری و آویز معمولا به صورت کامل ارائه می شوند ولی چراغ های دو شعله یا سه شعله موجود در سایت به صورت بدون پایه فروخته می شوند و شما می توانید با مراجعه به بخش پایه در سایت آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

3.آیا رنگ چراغ های محوطه ای با تابش نور یا بارش برف و باران عوض می شود ؟

اگر چراغ هایی که انتخاب می کنید دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم دایکاست باشند رنگ آنها به هیچ عنوان بر اثر عوامل مختلف آب و هوایی تغییر نخواهد کرد ولی چراغ های پلی کربناتی ممکن است با گذر زمان دچار ترک یا خوردگی شوند.

4.جنس حباب در چراغ های پارکی چیست ؟

حباب چراغ همان قسمتی است که لامپ درون آن نصب می شود که بسته به نوع چراغی که انتخاب می کنید هم می تواند شیشه ای باشد و هم ممکن است از پلی کربنات نشکن شفاف هم ساخته شود.

5.آیا چراغ های حیاطی و پارکی پس از خرید بلافاصله تحویل داده می شوند ؟

خیر، این چراغ ها معمولا سفارشی هستند و بعد از ثبت سفارش ممکن است یک تا چند روز برای ساخت و آماده شدن آنها زمان لازم باشد البته برخی محصولات ممکن است به صورت آماده در انبار ما موجود باشند بهتر است با کارشناسان فروش در این زمینه مشورت نمایید.

6.آیا چراغ های حیاطی و پارکی گارانتی دارند ؟

بله محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترتی لایت هوم دارای گارانتی هستند که مدت زمان آن بسته به برند چراغی که انتخاب می کنید متفاوت است.

7.بهترین برند چراغ حیاطی و پارکی چیست ؟

شرکت های مختلفی اقدام به تولید انواع چراغ های پارکی نموده اند که در میان آنها شب تاب، مانک پایا، شعاع، فاین الکتریک و تیانا از قدیمی های این عرصه هستند و تولیدات تکشیدفام، بیتانور، نوران و غیره از تولید کننده های جدید این محصولات می باشند همچنین محصولات دوستان در دسته چراغ های حیاطی و پارکی اقتصادی یا ارزان قیمت قرار می گیرند.

8.آیا تمامی مدل های چراغ های پارکی بدون لامپ هستند ؟

بیشتر چراغ های محوطه ای بدون لامپ عرضه می شوند و دارای سرپیچ E27 جهت نصب لامپ مورد نظرتان می باشند ولی در تولیدات جدید شرکت ها چراغ های پارکی ال ای دی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که در این محصولات نیازی به خرید لامپ به صورت جداگانه نیست.

مقالات مرتبط

اشتراک
اعلام به من
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx