پنکه رومیزی، نوستالژی کوچک و مدرن

پنکه رومیزی

با وجود تولید محصولات بسیار متنوع و مدرنی که برای مقابله با گرما به بازار آمده است، پنکه همچنان طرفدار دارد. پنکه یکی از وسایل بی‌‎دردسر برای خنک‌کردن هواست که جنبه نوستالژیک هم دارد. همه ما حداقل یک بار در کودکی جلوی پنکه فریاد زده‌ایم یا برگه‌ای از دفتر مشق‌مان را لای پره‌های پنکه روشن گرفته‌ایم. علاوه بر پنکه‌ هایی که در اندازه معمول و قدیمی، در مدل‌های مختلف در بازار موجود است، پنکه همانند پنکه رومیزی در ابعاد کوچک‌تر هم تولید شده است. شاید اولین نکته ‌ای که این پنکه‌ ها را جذاب می‌ کند سایز کوچک آن‌ هاست و اینکه قابل حمل هستند و همیشه می‌شود در کنار دست خود از آن‌ ها استفاده کنید.

در فصل گرما در فضاهایی مثل خانه یا محل کار معمولا از وسایل خنک‌کننده مخصوص این فضاها استفاده می‌شود. اما حتما برای شما هم پیش آمده است که احساس کنید سرمایی که این دستگاه‌ها ایجاد می‌کنند، کافی و جوابگوی محیط نیست. یا ممکن است شما دوست داشته باشید هوا خنک باشد اما کسانی که در کنار شما کار یا زندگی می‌کنند با این نظر شما موافق نباشند! در این‌طور مواقع یک وسیله سرمایشی شخصی به شما کمک می‌کند سرمای بیشتری را تجربه کنید یا محدوده خود را خنک کنید.
پنکه‌های کوچک رومیزی برای پاسخ‌ دادن به این نیاز طراحی شده‌اند. پنکه ‌هایی که ممکن است در مترو، در دست افراد یا بر ستون تاکسی و… جاهایی از این دست هم دیده باشید. البته این پنکه ‌ها فقط مختص فصل گرم نیستند و می‌توانید در هر زمانی از آن‌ ها برای خنک کردن سیستم کامپیوتر یا لب‌تاپ استفاده کنید.

شکل معمول پنکه ‌های کوچک، دقیقاً به شکل پنکه‌های قدیم، اما در سایز کوچک، قابل شارژ با امکان اتصال به یو‌اس‌بی است. این پنکه‌ها در طرح‌ها و رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف ولی با همان شکل سنتی و خاطره‌انگیز در بازار ارائه می‌شوند. پنکه رومیزی دمنده از انواع پنکه‌های پرتابل است که به صورت یک مربع با گوشه‌های منحنی طراحی شده است. این پنکه پره‌های پلاستیکی و یک صفحۀ شبکه‌ای محافظ دارد. در قسمت پایین مربع پیچی تعبیه شده که می‌توانید سرعت باد را با آن تنظیم کنید. پایه‌هایی هم در این نوع پنکه پیش‌بینی شده‌اند که به‌راحتی روی میز نصب می‌شوند و در نهایت این دستگاه را به خنک‌کنندۀ مکمل خوبی برای استفاده در منزل و محل کار تبدیل می‌کنند.

پنکه رومیزی دمنده مدل haleh محصولی است که دارای سه سایز 20، 25 و 30 سانت می باشد که شما می توانید متناسب با نیازتان یکی از این سایزها را انتخاب کرده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار دهید. برای خرید این محصولات به لینک پنکه رومیزی در سایت لایت هوم مراجعه نمایید. از ویژگی های این پنکه می توان به طراحی ساده و زیبای آن اشاره کرد. به این صورت که بدنه از رو به رو به صورت یک مربع دیده می شود که در مرکز آن یک پره سه تایی قرار دارد و در قسمت پایین بدنه شما می توانید یک پیچ تنظیم کننده مشاهده نمایید. این پیچ وظیفه تنظیم سرعت باد پنکه را به عهده دارد بنابراین می توانید سرعت چرخش را در سه سطح مشخص کنید. این دستگاه دارای دو پایه است که وظیفه نگه داشتن محصول روی میز را به عهده دارد البته این پایه ها ثابت هستند و امکان تنظیم ارتفاع در این محصول وجود ندارد.

از ویژگی های محصولات دمنده کیفیت بالای آنها است که می تواند به شما این اطمینان را بدهد مدت ها بدون خرابی بتوانید از محصولات آن استفاده نمایید. کاربری ساده و راحت پنکه های رومیزی باعث شده این وسایل در فصل تابستان طرفداران زیادی داشته باشند و این امکان را به شما می دهند تا به راحتی در هر جایی که خودتان تمایل دارید آنها را نصب و مورد استفاده قرار دهید.
شما می توانید برای خرید پنکه رومیزی دمنده به لایت هوم مراجعه نمایید و با کسب اطلاعات خرید خود را انجام دهید.

محمود زارعی

پست های اخیر

در 5 دقیقه تفاوت سینی و نردبان کابل را بدانید

تفاوت سینی کابل و نردبان کابل سینی کابل پلی است که امکان انتقال ایمن سیم…

2 روز پیش

چگونه کلید و پریز لاکچری را ارزان بخریم ؟

کلید و پریز لوکس ولی ارزان قیمت! امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد بازارهای رقابتی…

7 روز پیش

رایج ترین اشتباهات نورپردازی در 2023

اشتباهات رایج نورپردازی در سال 2023 برای برجسته کردن گوشه و کنار هر فضا نورپردازی…

2 هفته پیش

افزایش جذابیت فضا با چراغ‌های ریلی

هر فضای مسکونی یا تجاری، با داشتن یک سیستم روشنایی مناسب، به طور چشمگیری زیباتر…

4 هفته پیش

آینده امنیت خانه، 11 روش جدید که شما باید بدانید

تامین امنیت خانه با 11 روش ترند و نوین با گذر زمان، علاقمندی مالکان و…

2 ماه پیش

همه چیز درباره نورپردازی سقف با لاین نوری

نورپردازی همواره در دکوراسیون داخلی از اهمیت فوق‌العاده‌ ای برخوردار بوده است. از اینرو در…

2 ماه پیش