برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی 2x1,5 سیمیا مدل NTY

تماس بگیرید
  • سایز 1,5
  • عایق PVC
  • هادی مس آنیل شده
  • کلاس هادی 1
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • تحمل دمای منفی 30 تا مثبت 70 درجه سانتی گراد
  • همگام با استانداردهای روز دنیا
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن16
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی 2x1,5 سیمیا مدل NTY

کابل مفتولی 2x1,5 سیمیا در مقایسه با کابل های افشان انعطاف پذیری کمتری داشته ولی در عوض مقاومت بالاتری دارد و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری ندارند بسیار مناسب می باشد. سیم و کابل در دو مدل کلی افشان و مفتولی عرضه شده که در میزان انعطاف پذیری و مقاومت با یکدیگر تفاوت داشته و در مدل افشان میزان انعطاف پذیری در مقابل مقاومت دارای مقدار بیشتری می باشد و برای محیط هایی که نیاز به خمش بیشتری دارد، کاربردی تر است. در واقع نوع هادی بکار رفته شده در کابل مفتولی از جنس مس کلاس 1 بوده که خمش کمی داشته و در مدل کابل های افشان این هادی از نوع مس کلاس 5 می باشد.

کابل مفتولی 2x1,5 سیمیا

ویژگی های فنی کابل مفتولی سیمیا

کابل مفتولی 2x1,5 سیمیا دارای بدنه ای مقاوم و از جنس PVC می باشد که باعث بالا رفتن استحکام کابل شده و از پارگی و پوسیدگی آن جلوگیری می کند می کند. این کابل قابلیت تحمل دمای بالایی داشته و از منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل می کند. سیم و کابل سیمیا در تنوع بالایی از نوع و اندازه تهییه شده و برای استفاده در قسمت های مختلف ساختمان گزینه مناسبی است. جنس بدنه کابل مقاوم بوده و در اثر مجاورت با مواد شیمیایی و یا حیوانات جونده، دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود. از این کابل می توانید به راحتی در داخل لوله و زیر گچ استفاده کنید و نوع هادی بکار رفته شده در آن نیز از مس آنیل شده می باشد. کابل سیمیا همگام با استاندارد های روز دنیا تهییه شده و ولتاژ نامی آن 600 تا 1000 ولت است که به مقدار ولتاژ طراحی شده برای سیم و کابل گفته می شود که قادر است این مقدار جریان را از خود عبور دهد. از این کابل ها به عنوان کابل ثابت در داکت های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی میتوان به خوبی استفاده نمود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی 2x1,5 سیمیا و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی 2x1,5 سیمیا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
سیمیا
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
سایز سیم و کابل
1.5
محصولات مرتبط
تماس بگیرید
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیمیا
نوع سیم و کابل :
کابل مفتولی
0 تومان
سایز 1,5 عایق PVC هادی مس آنیل شده کلاس هادی 1 ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت تحمل دمای منفی 30 تا مثبت 70 درجه سانتی گراد همگام با استانداردهای روز دنیا
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری