صفحه اصلی اخبار و مقالاتاخبار روشنایی چراغ تزیینی باغچه ای

چراغ تزیینی باغچه ای

توسط محمود زارعی
چراغ تزئینی باغچه ای

همان طور که می دانید نورپردازی و تامین نور در محیط های باز و فضای بیرون از ساختمان مثل باغ و باغچه ها، حیاط ویلا و فضاهای سبز و غیره دارای اهمیت بالایی است. نورپردازی محیط های باز اگر درست و حساب شده انجام شود علاوه بر روشن کردن فضای مورد نظر تاثیر بسزایی در زیبایی و دلپذیر شدن محیط می گذارد. در واقع امروزه در نور پردازی و خرید و به کار بردن چراغ باغچه ای بیشتر از توجه به امنیت و تامین نور به جنبه زیبایی و تزیینی اهمیت داده و پرداخته می شود. با به کار بردن چراغ باغچه ای تزیینی برای باغ، باغچه یا حیاط و تابیدن نور شیک و چشم نواز در محیط و روی گیاهان یک فضای دلنشین برای دور هم بودن و لذت بردن در محیط باز ایجاد می شود.

چراغ باغچه ای تزیینی در طرح و مدل های متنوع در اندازه های مختلف تولید شده و در بازار موجود است تا طبق سلیقه برای روشنایی و زیبایی بیشتر و تزیین فضا به کار رود. برای تزیین باغ و باغچه ها از انواع چراغ های تزیینی در طرح و رنگ های گوناگون استفاده می شود که هر کدام دارای ویزگی مختص خود است. قیمت چراغ باغچه ای به کیفیت و مواد اولیه و دوام و شرکت تولید کننده دارد. با توجه به اصول نورپردازی و به کار بردن سلیقه می توان جلوه ای بسیار خیره کننده و خاص در محوطه مورد نظر ایجاد نمود.

چراغ تزئینی باغچه ای

چراغ باغچه ای حیاطی

چراغ حیاطی می تواند برای فضاهای سبز و پارک ها، حیاط منزل، باغ و ویلاها و غیره مورد استفاده قرار گیرد. این نوع چراغ به صورت ایستاده و دیواری و یا آویز می تواند نصب شود و به کار رود. نوع ایستاده آن می تواند دارای پایه کوتاه و پایه بلند باشد که در صورت استفاده از پایه بلند به نام چراغ پارکی یا چراغ باغی شناخته می شود.
چراغ دیواری حیاطی نیز به عنوان یک المان تزیینی و روشنایی در دیوار باغچه ها و یا فضاهای نشیمن باز می تواند به کار رود و ضمن ایجاد روشنایی لازم ، زیبایی فضا را دو چندان نماید.

چراغ حیاطی آویز نیز در ورودی های مسقف و یا آلاچیق ها نوری زیبا در فضای باز ایجاد می کند که موجب زیبایی هرچه بیشتر محیط می شود.
چراغ حیاطی باغچه ای دارای مقاومت و استحکام بالا است و از درجه حفاظت بالا برخوردار می باشد. جنس این چراغ ها از فلز آلومینیوم یا آهن ضد زنگ می باشد و حفاظت شده در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون (برف و باران و رطوبت و گرما و غیره) و عوامل محیطی مخرب مثل گرد و خاک و نفوذ حشرات است. شکل و ظاهر این چراغ ها دارای تنوع بالا و متناسب با سلایق مختلف طراحی شده است و قابل استفاده در سبک های معماری گوناگون اعم از کلاسیک، مدرن و غیره می باشد.

چراغ باغچه ای حیاطی

چراغ باغچه ای خورشیدی

چراغ خورشیدی در مدل های گوناگون با طراحی مدرن برای استفاده در فضای باز تولید شده است. این نوع چراغ در طول روز نور خورشید را ذخیره کرده و به جریان الکتریسته مبدل می کند. با تاریک شدن هوا چراغ به صورت خودکار نور از خود ساطع می کند. ویژگی های مثبت بسیاری در چراغ خورشیدی موجب استقبال بالای آن شده است. یکی از این مزایا این است که دیگر نیازی به سیم کشی نیست. خاموش و روشن شدن اتوماتیک نیز ویژگی بارز دیگر محصول است. چراغ خورشیدی باغچه ای به دلیل مجهز بودن به پنل خورشیدی مصرف انرژی بسیار کمی نیز دارند.

چزاغ خورشیدی باغچه ای

برای اشخاصی که علاقمند به شب نشینی در باغچه خانه یا حیاط ویلاهای خود دارند استفاده از چراغ باغچه ای تزیینی در انواع مختلف می تواند ایده ای مناسب باشد تا محیطی دلنشین و گرم در فضای باز برای مهمانی ها و جمع شدن افراد ایجاد نمایند. خرید چراغ تزیینی باغچه با توجه به مکان های قابل نصب در هر محیط و توجه به اصول نورپردازی و هماهنگی انجام می شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت لایت هوم از محصولات موجود در فروشگاه لایت هوم دیدن فرمایید و پس از اطلاع از قیمت چراغ باغچه تزیینی به صورت اینترنتی اقدام به خرید چراغ باغچه نمایید.

مقالات مرتبط

اشتراک
اعلام به من
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx