برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز تی پلاست طرح چوب

تماس بگیرید

کلید و پریز Tplast - طرح چوب - به رنگ قهوه ای تیره

0 تومان
ناموجود
تاریخ در دسترس بودن 1370-01-01
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز تی پلاست – طرح چوب

تی پلاست مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات اقدام به تولیدات محصولاتی با کیفیت نموده است. این محصول که از تولیدات شرکتی ترکیه  ای می باشد دارای استاندارد های جهانی است که از آن استقبال فراوانی شده است و به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردد. این کلید و پریز دارای ضمانت نامه 5 ساله می باشد. کلید و پریز یکی از اجزای مهم در محیط ساختمان می باشد که علاوه بر کارایی کمک شایانی به دیزاین محیط خواهد نمود . کلید و پریز تی پلاست با طرح چوب  یکی از زیبا ترین کلید و پریز های تولید شده در دنیا است که می توان از آن با هر دکوراسیونی استفاده نمود. از این محصول می توان در منازل مسکونی یا ادارات بهره برد همچنین  یکی از کاربرد های این کلید و پریز نصب استفاده از آن در هتل ها می باشد.کلید و پریز تی پلاست طرح چوب ( قهوه ای تیره ) دارای سری کامل کلید و پریز است که شامل کلید یک پل و دوپل، کلید دیمر( تنظیم میزان نور دهی) ، پریز های برق، تلفن و ... می باشد و می تواند تمامی نیاز های یک واحد را به طور کلمل بر طرف نماید.

مشخصات فنی کلید و پریز تی پلاست – طرح چوب

متریال سازنده در ساخت کلید و پریز تی پلاست از پلیمر ABS می باشد این ماده خواص مکانیکی، شیمیایی و حرارتی خاصی دارد و موجب می شود محصول از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار باشد. همچنین این کلید و پریز در شستشو با مواد شونده مختلف و یا حرارت و گرمای بالای و یا حتی شوک الکتریکی بسیار مقاوم عمل خواهد نمود.

طراحی بدنه ی زیبا و با کیفیت این مدل از کلید و پریز تی پلاست موجب می شود  در کنار محیطی زیباتر، محصولی مقاوم تر و در نتیجه با طول عمر بیشتر داشته باشیم. یکی دیگر از نکات در رابطه با این محصول این است که اندازه و ابعاد برش های این کلید و پریز بسیار دقیق و مطابق با اصول اساسی می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات کامل تر و دریافت قیمت های این محصول و یا خرید کلید و پریز های  تی پلاست – طرح چوب به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایید.

 

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ترکیه
برند
تی پلاست
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
ABS
گارانتی
5 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری