برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز تی پلاست مدل متالیک

تماس بگیرید

کلید و پریز Tplast - متالیک - در رنگ های تیتاینوم، زغالی، آلومینیوم و طلایی

0 تومان
ناموجود
تاریخ در دسترس بودن 1370-01-01
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز تی پلاست – متالیک

کلید و پریز تی پلاست از سری جدید ترین محصولات در این زمینه است که دارای کیفیت و استاندارد جهانی می باشد. این محصول از مرغوب ترین متریال ( پلیمرABS دارای خواص حرارتی، شیمیایی و مکانیکی خاصی است که موجب می شود محصول مقاومت و دوام بالایی داشته باشد.) و بهترین اجزاء تولید می گردد و دارای مقاومت و در نتیجه طول عمر بیشتری نسبت به محصولات مشابه خود می باشد. کلید و پریز تی پلاست دارای طراحی و بدنه ی فوق العاده زیبایی است که متناسب با هر محیطی و با هر نوع دکوراسیون می باشد و جلوه ای متفاوت به آن می بخشد. همچنین این محصول دارای اندازه و برش های استاندارد و اصولی می باشد تا بتوان از آن به بهترین نحو استفاده نمود. کلید و پریز تی پلاست – متالیک دارای سری کامل از کلید و پریز های مختلف است که شامل کلید یک و دوپل، کلید دیمر( جهت تنظیم جریان) و انواع پریز های برق، تلفن ، آنتن و .. می شود. و قادر است تمامی نیاز های یک واحد مسکونی و اداری را رفع نماید.

مشخصات فنی کلید و پریز تی پلاست – متالیک

این کلید و پریز از محصولات تولیدی شرکت تی پلاست می باشد که در کشور ترکیه تولید می شود و محصولات خود را به نقاط مختلف دنیا صادر می کند زیرا که دارای استاندارد های جهانی می باشد. این مدل از کلید و پریز تی پلاست در رنگ های تیتاینوم، زغالی، آلومینیوم و طلایی تولید می شود که از جزء بهترین رنگ های این محصول می باشد و مطابق با سلایق مختلف و دکوراسیون های متفاوت خواهد بود. همچنین می توان از این کلید و پریز علاوه بر محیط های مسکونی و اداری در هتل ها یا لابی ساختمان نیز استفاده نمود و زیبایی آن ها را چند برابر نمود. همچنین تمامی محصولات ساخت تی پلاست داراس ضمانت نامه ی 5 سال می باشند.

 این محصول دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است و در کنار آن از قیمت مناسبی بر خوردار است و از این طریق هزینه های تعمیر و تعویض به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین این کلید و پریز در شستشو با مواد شونده مختلف و یا حرارت و گرمای بالای و یا حتی شوک الکتریکی بسیار مقاوم عمل خواهد نمود در واقع دچار تغییر رنگ در ظاهر و یا ایجاد خط و خش نخواهد شد.  شما می توانید جهت کسب اطلاعات کامل تر و دریافت قیمت های این محصول همچنین خرید کلید و پریز های  تی پلاست – متالیک به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ترکیه
برند
تی پلاست
رنگ قاب
خاکستری(فیلی-دودی-ذغالی-نوک مدادی-گرافیتی)
متالیک(طلایی-نفره ای-بژ-مسی-رزگلد-برنز-آلومینیوم-اینوکس-تیتانیوم-فوم-نیکل-کروم- پلاتینی)
جنس بدنه
ABS
گارانتی
5 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری