برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید اتوماتیک کمپکت قابل تنظیم 3 پل 125 آمپر هیوندای

کلید اتوماتیک هیوندای نوع کامپکت - قابل تنظیم - سه پل- 125 آمپر

4,684,240 تومان
موجود
نام تجاری:
دوست داشتن68
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید اتوماتیک کمپکت قابل تنظیم 3 پل 125 آمپر هیوندای

کلید اتوماتیک هیوندای نوع کامپکت قابل تنظیم سه پل 125 آمپر در دسته کلید های حفاظتی است که با استفاده از طراحی مدرن انتخاب مطمئنی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و می تواند از سیستم های برقی و الکتریکی محافظت کند. به این صورت که اگر جریان الکتریکی در مدار بیش تر از مقدار مجاز آن افزایش یافت و یا به طور اتفاقی در مدار اتصال کوتاهی به وجود آید کلید اتوماتیک هیوندای قابل تنظیم 125 آمپر کامپکت عمل کرده و جریان را قطع می کند در واقع این کلید که در دسته کلیدهای مینیاتوری هیوندای قرار دارد به عنوان قطع کننده در مدار به منظور حفاظت مدار در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه در فیدر های ورودی و خروجی سیستم های قدرت مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید اتوماتیک قابل تنظیم سه فاز کمپکت هیوندای 125 آمپر در دو نوع قابل تنظیم و ثابت می باشد و هر یک دارای ویژگی ها و کاربرد های جداگانه ای هستند که این مدل قابل تنظیم می باشد. کلید اتوماتیک کامپکت هیوندای در واقع پس از قطع مدار در اثر جریان زیاد یا اتصال کوتاه بلا فاصله می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در صورت نیاز می توان به کمک کنتاکت های فرعی تعبیه شده در آن وضعیت کلید را به اتاق فرمان منتقل نمود.

کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای که از خانواده کلیدهای مینیاتوری می باشد را می توان بر اساس برق مصرفی و قدرت تحمل جریان  تقسیم بندی نمود برای مثال این مدل از کلید اتوماتیک کمپکت هیوندای قدرت تحمل جریان 125 آمپر را دارد. این محصول دارای اجزای تشکیل دهنده ای است که این اجزا عبارت اند از صفحات عایق بین ترمینال ها یا TQQ - پوشش ترمینال یا TQF- کنتاکت کمکی یا AUX - کنتاکت خطا یا ALT - پایه Plug in یا TDM- رله ی شانت تریپ یا SHT 7 - رله آندر ولتاژ یا UVT - دسته ی گردان کوتاه تابلویی یا TFG و دسته گردان بلند تابلویی یا TFH اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود در مورد قیمت کلید اتوماتیک قابل تنظیم 125 آمپر کمپکت 3 پل هیوندای به سایت لایت هوم مراجعه نمائید و با آگاهی و اطمینان از قیمت به روز نسبت به خرید کلید اتوماتیک 125 آمپر هیوندای اقدام نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
کره
برند
هیوندای
جنس بدنه
ABS
گارانتی
1 سال
آمپر
125 آمپر
تعداد پل
3 پل (سه فاز)
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری