برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - سری Belle Epoque - مدل چوب

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری Belle Epoque - مدل Wood

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن52
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده سری Belle Epoque مدل چوب

گروه فده تنها با متریال بسیار با کیفیت کار می کند که یکی از زیبا ترین و برجسته ترین آنها، چوب است؛ ماده ای گرم که به خاطر زیبایی طبیعی اش بسیار با ارزش شده است و به راحتی و بی وقفه با مبلمان و کلید های روشنایی هماهنگ می گردد. متخصصان نجاری فده، سری جدید Belle Epoque را با پلیت های جدید برنجی برای ساخت قطعاتی اصیل و یونیک از چوب، طراحی و تولید کرده اند. هر فضایی کاراکتر ویژه خود را دارد به همین دلیل Fede رویه های متفاوتی را انتخاب کرده است تا نهایت هماهنگی با محیط اطراف را داشته باشد. این محصولات شامل چوب ونگه، چوب آلبالو، و چوب بلوط می شوند.

کلید و پریز فده مدل چوب

        
تفاوت و تمایز این سری از کلید و پریز فده تنها به خاطر زیبایی بسیار ویژه این کلید ها نیست بلکه به خاطر تخصص تکنیکی فده نیز می باشد. برای مثال دیمر ها و کلید های دوار، بسیار کامپکت هستند. کلید های دوار باعث یکپارچگی علامت دهی LED ها در سه رنگ آبی، کهربایی و سفید می گردد. تنوع در این مجموعه ها امکان استفاده از یک پلیت با انواع مختلفی از کلید های استاندارد را فراهم می آورد.
می توان در هنگام استفاده از این سری از کلید و پریز فده برای ایجاد یکپارچگی بیشتر با محیط از قاب های یک تا چهار خانه استفاده کرد. این قاب ها به صورت عمودی و افقی در دسترس هستند. قاب تک خانه دارای ابعاد 105×105 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 105×178 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 105×250 میلی متر و قاب چهار خانه دارای ابعاد 105×323 میلی متر می باشد. قاب ها یا کادر های چند خانه، خلاقیتی هوشمندانه و جایگزینی بسیار مناسب به جای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز مجزا به شمار می روند.

طراحی کلید و پریز فده سری Belle Epoque مدل چوب

نکته قابل توجه در رابطه با طراحی این سری از کلید و پریز فده این که روشن و خاموش کردن لامپها یا لوستر ها می تواند به دو روش انجام گیرد. روش نخست استفاده از شاسی های قدیمی و روش دوم با استفاده از یک پیچ تنظیم یا کلیدی دوار (که کلید ویژه ساخت فده می باشد). می توان تنها با استفاده از یک کلید دوار کنترل روشن و خاموش کردن یک یا دو دسته لامپ را در اختیار داشت: با چرخش کلید تا حدی معین یک دسته از لامپ ها روشن شده و در ادامه با چرخش بیشتر، چراغ های دسته دوم روشن می گردند.

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده )
Info@dcakala.com

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری